استانی 11:43 - 22 آذر 1397

مسیر مرزن آباد - کلاردشت تعریض می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسن خیریان پور پیش ازظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح پروژه مسکن ۳۰۰ واحدی برق مازندران و گلستان با اشاره به شمار زیاد گردشگران در کلاردشت خواستار تامین آب آشامیدنی شهروندان و گردشگری شد و گفت: پروژه آبرسانی به کلاردشت در سال ۹۸ به پایان می رسد.

وی درباره راه مرزن آباد – کلاردشت گفت: تعریض وراه مرزن آباد - کلاردشت و بهسازی مسیر کلاردشت - عباس آباد در دستور کار و اجرا است.

وی با بیان اینکه دو پروژه ذکر شده در شورای برنامه ریزی مصوب شده است تصریح کرد: با تکمیل آن بخشی از مشکلات مردم منطقه برطرف می شود.

خیریان پور با اشاره به افتتاح پروژه ۳۰۰ واحدی مسکن اظهار داشت: در این پروژه مقررات مربوط به ساختمان و ایمنی رعایت شده است.

وی خواستار رعایت نماسازی، پارکینیگ، تغییر کاربری ها و غیره در ساخت و سازها شد و گفت: احیای بافت های فرسوده شهری در دستور کار استان قرار دارد.

خیریان پور با اشاره به قابلیت ها و ظرفیت های مختلف استان مازندران یادآور شد: مازندران ظرفیت های مختلفی مانند طبیعت، دریا، بنادر، جنگل و غیره دارد و باید از این ظرفیت ها برای توسعه استان و شهرستان های مختلف گام برداریم.

معاون استاندار مازندران، بسته حمایت از رونق تولید، تسهیلات اشتغال روستایی، ساماندهی مشاغل مددجویی، مشاغل پشتیبانی، سرمایه گذاری خارجی و غیره از جمله موارد حمایتی برای رونق اشتغال و توسعه در استان به شمار می رود.


9998750
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است