اجتماعی 10:39 - 02 شهریور 1398
مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان از آغاز مرحله نهایی رتبه‌بندی سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان ۲۹ استان از مهرماه خبر داد و گفت: نتایج ارزیابی این تشکل‌ها تا پایان سال در اختیار عموم قرار می‌گیرد.

آغاز رتبه‌بندی سازمان‌های مردم نهاد ۲۹ استان کشور از مهرماه

سجاد سالک در گفت و گو با ایسنا ضمن تشریح آخرین روند ارزیابی سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان با بیان اینکه رتبه بندی سمن‌های جوانان کشور در دو استان سمنان و قزوین به پایان رسیده است،اظهارکرد: نتایج مقدماتی این رتبه‌بندی در حال حاضر در اختیار معاونت جوانان قرار گرفته است. این طرح تجربه خوبی بود چراکه همه سمن‌های جوانان در جریان موضوع قرار گرفتند و اگر تصمیم گرفتند در طرح ارزیابی و پایش شرکت نکنند نیز با اختیار خودشان بود.

وی با بیان اینکه در استان سمنان ۲۵ درصد از سازمان‌های مردم نهاد جوانان در اعتبار سنجی‌ها شرکت نکردند، اظهار کرد: دلیل عدم شرکت این تشکل‌ها در طرح رتبه بندی این بود که آنها یا تمایلی نداشتند یا به دلیل فعال نبودن، مستنداتی برای ارائه نداشتند البته ما پیش از این هم اعلام کرده بودیم عدم شرکت در طرح به معنای عدم فعالیت سمن است. به این ترتیب این سمن‌ها به شکل اتوماتیک غیرفعال محسوب شده‌اند و نمی‌توانند به دنبال دریافت اعتبارات باشند.

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه حدود ۳۰ درصد از سازمان‌های مردم نهاد جوانان در استان قزوین هم در این طرح شرکت نکردند که غیرفعال شمرده شدند،تصریح کرد: بقیه سمن‌هایی هم که حضور یافتند با توجه به اطلاعات مقدماتی دسته بندی شدند و ارزیابان نیز برای راستی‌آزمایی فرم‌های پر شده و دریافت مستندات کارها، جلساتی را برگزار کردند. برگزاری این جلسات هم جنبه بررسی مستندات را داشت و هم به نوعی جلسه توانمندسازی سمن‌ها هم بود تا در عین حال که مسائل سمن بررسی می‌شود نکات ضروری و مهم مشاوره‌ای نیز در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

سالک با بیان اینکه از ابتدای مهر ماه مرحله نهایی رتبه بندی سازمان‌های مردم نهاد ۲۹ استان شروع می‌شود، گفت: از آنجایی‌که نتایج طرح پایلوت راضی کننده بود در حال ورود به مرحله نهایی و سنجش وضعیت ۲۹ استان هستیم. این طرح تا  پایان سال ۹۸ به پایان می‌رسد و در «جشنواره اتفاق» سیمای نهایی وضعیت سمن‌های جوانان کشور در اختیار عموم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام


10216880
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دیوان عالی کشور گفت: قضات در زمینه پرونده‌های مرتبط با صیانت جامعه و حجاب اصل بازدارندگی از جرم را در نظر داشته باشند و احکامی صادر کنند که موجب تنبیه شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: غرفه‌های گذر ۳۰ تیر در طراحی جدید نسبت به گذشته کمتر می‌شوند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: هم اکنون محدوده آزادراه می‌تواند مسیر خوبی برای تردد باشد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرهنگ معظمی گودرزی از شناسایی و دستگیری ۱۸ نفر از افرادی که با بهانه‌های مختلف در زمینه کنکور از داوطلبان کلاهبرداری می‌کردند خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون قوه قضاییه گفت: تعدادی از پرونده‌های تخلفات انتخاباتی به دادگاه ارسال شده و برای تعدادی از پرونده‌ها کیفرخواست صادر شده و در حال رسیدگی است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی فرماندهی انتظامی کشور دستاورد‌های پلیس در مبارزه با انواع جرائم سازمان یافته و شبکه‌ای را تشریح کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» ۴ پسر شرور که به اتهام آزار و اذیت دو دختر دانش‌آموز محاکمه شده بودند به اعدام و حبس محکوم شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرد زندانی که برای رهایی از مجازات قصاص باید دیه میلیاردی پرداخت می‌کرد، با تشکیل باندی در زندان، سناریوی کلاهبرداری با ارسال پیامک اشتباهی بانکی را طراحی کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است