گوناگون 16:01 - 23 مهر 1398
اگر شما هم دنبال یک شغل خوب و پردرآمد هستید، مطمئن باشید که تعمیرات موبایل یکی از بهترین شغل‌های  پیش‌رویتان است.

آموزش تعمیرات موبایل آسان جی اس ام

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام آسان جی اس ام، اگرچه برای فراگیری و آشنایی با نحوه تعمیر گوشی‌های موبایل باید دوره‌های پیشرفته‌ای طی شوند، اما اگر وارد این عرصه شوید، مطمئنا شغلی پردرآمد و همیشگی را خواهید داشت.

تلفن‌های  همراه یکی از کالاهایی است که امروزه فقدانش را در دست کمتر کسی حس می‌کنیم، کالایی که مدت‌هاست بازارش گرم است. این کالا طی چندین سال گذشته تا حدی در میان مردم جا باز کرده است و مدل، مارک و قیمت گوشی گاهی بیانگر موقعیت و طبقه اجتماعی افراد به شمار می‌آید. تقریبا اغلب مشاغل آزاد سیر نزولی قابل توجهی را طی کرده‌اند. اما در این بین افراد متخصص در تعمیرات موبایل از آن دسته افرادی هستند که مشکلات و معضلات بازار آزاد هیچ تاثیری روی درآمدهایشان نداشته و ندارد، چون روز به روز شاهد گسترش استفاده از گوشی‌های موبایل و به طبع افزایش نیاز جامعه برای تعمیر این دستگاه‌ها هستیم.

افزایش روز افزون تقاضا برای آموزش تعمیرات موبایل و یا آموزش رایگان تعمیرات موبایل

همانطور که در بخش قبل گفتیم، روز به روز به تعداد کاربران گوشی‌های هوشمند افزوده می‌شود و مطمئن باشید که این مسئله هیچوقت متوقف نمی‌شود. با افزایش تعداد گوشی‌هایی که کاربران از آن‌ها استفاده می‌کنند، ریسک بروز مشکل در آن‌ها و نیاز پیداکردن به تعمیر هم بیشتر می‌شود. بنابراین به بیان دیگر روز به روز شاهد افزایش تقاضای تعمیرات موبایل هستیم. همیشه در نظر داشته باشید که برای موفقیت در یک شغل، بیزینس و غیره باید تقاضا یا اصطلاحا دیمند (Demand) بازار را بررسی کنید. اگر بیزینسی تقاضای خوبی از سوی مشتریان داشته باشد، مطمئن باشید که بازده خوبی هم برایتان به همراه خواهد داشت. تعمیرات موبایل از آن دسته مشاغلی است که روز به روز با افزایش تقاضا همراه می‌شود.

از کجا شروع کنم؟

آموزش تعمیرات موبایل آسان جی اس ام دوره ای تخصصی ویژه بازار کار می باشد که شامل آموزش تعمیرات گوشی موبایل اندروید و آیفون است و به دو بخش آموزش تعمیرات سخت افزار موبایل و آموزش تعمیرات نرم افزار موبایل دسته‌بندی می‌شود. برای درک و یادگیری بهتر در این آموزشگاه سعی شده تا آموزش‌ها بصورت عملی و تحت نظر بهترین اساتید تهران و روی بروزترین گوشی‌های بازار موبایل انجام شود تا کارآموزان پس از اتمام دوره آموزشی خود بتوانند با اعتماد به نفس بالا شغل خود را در رشته آموزش تعمیرات موبایل شروع نمایند.

کلاس‌های تعمیرات موبایل در آموزشگاه آسان جی اس ام بنا به درخواست کارآموز، در روزهای مختلف هفته و در ساعات متفاوت و به صورت فشرده و غیرفشرده برگزار می‌گردد. در انتها شرکت آسان جی اس ام این تضمین را به کارآموزان خود می‌دهد که درصورت نارضایتی کارآموز تمامی هزینه ها بصورت کامل عودت داده شود. شرکت آسان جی اس ام بعنوان یکی از برترین آموزشگاه‌های تعمیرات موبایل کشور، تلاش دارد بهترین خدمات و آموزش‌ها را به کارآموزان علاقمند از آموزش تا اشتغال ارائه دهد.

پرستیژ کاری تعمیرات موبایل

تعمیرات موبایل پرستیژ خاص خودش را دارد. این شغل اصلا با مشاغل دیگری که کلمه تعمیر در کنار آن‌ها می‌آید قابل مقایسه نیست! تعمیرکاران موبایل اصلا نیازی به انجام کارهای سنگین ندارند، بلکه کاملا برعکس اوج ظرافت در کار آنها دیده می‌شود و یکی از اصلی‌ترین معیارهای آن است. شما به عنوان یک تعمیرکار موبایل پشت میز کوچک خود می‌نشینید و گوشی مشتریان را با کمال خونسردی تعمیر می‌کنید و در قبال انجام این کار دستمزد خوبی هم دریافت خواهید کرد. بنابراین تعمیرات موبایل یک شغل با پرستیژ است و جلوه بسیار خوب و حرفه‌ای دارد.

عدم نیاز به سرمایه اولیه

برای شروع هر کاری در بازار آزاد نیاز به یک سرمایه اولیه دارید و باید ریسک از دست رفتن آن سرمایه را بپذیرید، اما در مورد تعمیرات موبایل اینطور نیست! شما برای شروع این کار به سرمایه اولیه‌ای چندانی نیاز ندارید و فقط مقدار ناچیزی هزینه برای تهیه ابزار و گذراندن دوره‌های تخصصی تعمیرات موبایل صرف می‌کنید. بعد از آن دیگر شما یک متخصص تعمیر موبایل هستید و می‌توانید به کسب درآمد بپردازید. همیشه در نظر داشته باشید که مشاغل مبتنی بر حرفه هیچوقت نیاز به سرمایه بزرگ ندارند! تعمیرات موبایل هم یک حرفه است، بنابراین نیاز به صرفه بزرگی ندارد.

تعمیرات موبایل در هر محل و موقعیت مکانی می‌گیرد

افرادی که می‌خواهند وارد بازار آزاد شوند و یک شغل را شروع کنند، باید بهترین موقعیت مکانی را برای اجرای آن شغل پیدا کرده باشند. به بیان دیگر موقعیت مکانی و محلی مغازه فرد تاثیر مستقیم و به سزایی در میزان موفقیت وی ایفاء می‌کند. به عنوان مثال اگر یک بوتیک را در محله کوچکی برپا کنید، مطمئنا بازده چندانی دریافت نخواهید کرد، چون بهترین مکان را برای آن شغل انتخاب نکرده‌اید. اما در مورد تعمیرات موبایل اینطور نیست! مغازه تعمیر موبایل می‌تواند در هر محله و موقعیت مکانی بازده عالی را برایتان داشته باشد، چون نیاز به تعمیرات گوشی محدود به مکان و محله خاصی نمی‌شود. این موضوع یکی دیگر از دلایلی است که شغل تعمیرات موبایل را به یک انتخاب خوب و برتر تبدیل می‌کند.

مشکل از هاردتان است

علی معتمد سه سال است که در یکی از پاساژهای تخصصی موبایل و رایانه به همراه دو نفر دیگر یک مغازه خدمات رایانه و موبایل را اداره می‌کنند. علی معتمد بیشترین ایراد را در موبایل‌ها مربوط به هارد دستگاه می‌داند و می‌گوید: این مشکل کم و بیش برای همه برندها پیش می‌آید.

او همچنین مشکلاتی از قبیل آنتن‌دهی، شکستن ال‌ سی‌ دی و مشکل در قسمت گیرنده وای‌ فای دستگاه را ناشی از استفاده نادرست کاربر می‌داند که اغلب در اثر ضربه‌ خوردن گوشی پیش می‌آید. بیشترین مشکلی که در آیفون‌ها به چشم می‌آید مربوط به باتری آنهاست.

او البته به این نکته اشاره می‌کند که درصد قابل‌ توجهی از این ایرادها به استفاده نادرست کاربر برمی‌گردد، چرا که شارژر غیر اصلی موضوع مهمی است که باعث می‌شود عمر باتری کم شده و به آن آسیب وارد ‌کند، در حالی که اغلب کاربران به این موضوع توجهی ندارند.

ضمن اینکه طریقه حمل‌ و نقل آن نیز مهم است و نباید به این اقلام الکترونیکی که بسیار حساس و ظریف هستند کوچک‌ترین فشاری وارد شود یا در معرض رطوبت و ضربه خوردن قرار بگیرند. بیشتر هم خانم‌ها مشتری تعمیرات موبایل هستند و با اینکه نسبت به آقایان با سلیقه‌تر هستند، معمولا گوشی‌هایشان اشکالات نرم‌افزاری دارد که گوشی به اصطلاح هنگ می‌کند. ‌

انتهای رپرتاژ آگهی


10267346
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است