استانی 11:25 - 29 مهر 1399
تنها بیمارستان خرم‌دره و مشکل کمبود فضا؛
ایسنا/زنجان فرماندار خرم‌دره گفت: تنها بیمارستان این شهرستان از مشکل کمبود فضا رنج می‌برد.

کلید حل مشکلات بیمارستان خرم‌دره در دستان مرکز جراحی محدود

حجت محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برخی از مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان خرم‌دره، اظهار کرد: در حال حاضر یکی از مهم‌ترین مشکلات این حوزه، کمبود فضا در بیمارستان بوعلی‌سینای خرم‌دره است.

وی با بیان اینکه بیمارستان بوعلی‌سینای خرم‌دره، درمانگاه شرکت مینو بوده که به تدریج توسعه یافته است، اظهار کرد: هر چند طی سال‌های اخیر گام‌های خوبی برای حل بسیاری از مشکلات این بیمارستان و تجهیزات آن برداشته شده اما مشکل کمبود فضا همچنان به قوت خود باقی است.

این مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر ۶۸ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان بوعلی‌سینا بستری هستند، ادامه داد: این امر در حالی روی داده که کل تخت‌های بیمارستان در خرم‌دره ۹۰ تخت است.

وی با تاکید بر ضرورت تسریع در روند احداث مرکز جراحی محدود خرم‌دره، یادآور شد: با تسریع در روند اجرای این پروژه می‌توان به بخشی از مشکل کمبود فضا در این بیمارستان غلبه کرد.

محمدی با اشاره به واقع شدن خرم‌دره در دل یک شهرستان دیگر و مشکلات ناشی از آن، بیان کرد: بسیاری از شهروندان از شهرهای هیدج، صائین‌قلعه و سلطانیه به علت نزدیکی بیمارستان بوعلی برای اخذ خدمات به این بیمارستان مراجعه می‌کنند.

فرماندار خرم‌دره ادامه داد: در حال حاضر ۴۹ بیمار کلیوی از خدمات مرتبط در بیمارستان بوعلی بهره‌مند می‌شوند که تنها ۲۶ نفر از آن‌ها از شهروندان این شهرستا و مابقی از شهرهای مجاور هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه ظرفیت پذیرش در بیمارستان بوعلی‌سینای خرم‌دره در حال پر شدن است، گفت: نداشتن پد هلی‌کوپتر نیز از دیگر مشکلات تنها بیمارستان این شهرستان است.

این مسئول با اشاره به اینکه طی چهار سال گذشته گام‌های خوبی در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان برداشته شده تا جایی که ۱۱ پروژه طی چهار سال اخیر به بهره‌برداری رسیده است، افزود: یکی دیگر از مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان، نداشتن ساختمان شبکه بهداشت و درمان است.

وی با بیان اینکه ساختمان شبکه بهداشت و درمان از پروژه‌های نیمه‌تمام است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر این پروژه ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام


10771942
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است