گوناگون 07:39 - 26 شهریور 1393
یک کارشناس حوزه مسجد:
یک کارشناس حوزه مسجد گفت: تخریب مساجد توسط گروه داعش ناشی از پیروی این گروه از طرز تفکر صهیونیستی است.

صهیونیست‌ها از مظاهر اسلامی واهمه دارند

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضی شیرازی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، درباره سکوت کشورهای عربی منطقه در برابر جنایات صهیونیست‌ها به خصوص تخریب مساجدی که توسط آن‌ها صورت گرفته است، اظهار کرد: کشورهای منفعل عربی با سکوت و همراهی که با رژیم صهیونیستی داشتند وابستگی بیش از حد خود به استکبار جهانی را نشان دادند.

وی به اظهار نظر رئیس رژیم صهیونیستی درباره کشورهای عربی اشاره و تصریح کرد: پستی کشورهای عربی منطقه در همراهی اسرائیل به قدری بود که رئیس رژیم صهیونیستی از همراهی بی بدیل این کشورها در تهاجم به غزه سخن گفته است.

این کارشناس حوزه مسجد به بیان شهید مطهری در خصوص زیاده خواهی رژیم صهیونسیتی اشاره و تصریح کرد: شهید مطهری در خصوص کشورهایی که نسبت به جنایات صهیونیست‌ها بی تفاوت هستند به دامنگیر شدن اشغالگیری صهیونیست‌ها در خصوص آن‌ها اشاره کرده‌اند.

شیرازی ادامه داد: بر همین اساس کشورهایی مانند عربستان و قطر مطمئنا در امان نخواهند بود.

وی در خصوص تخریب 200 مسجد توسط صهیونیست‌ها اظهار کرد: صهیونیست‌ها از مظاهر اسلامی واهمه دارند زیرا اسلام واقعی با وجود آن‌ها کنار نمی‌آید.

این کارشناس حوزه مسجد افزود: تخریب مساجد یک کار برنامه‌ریزی شده و از پیش تعیین شده توسط صهیونیست‌هاست و آن‌ها به دنبال نابودی فرهنگ و تمدن اسلامی هستند.

شیرازی کمک به بازسازی مساجد غزه را ضروری توصیف کرد و گفت: بازسازی مساجد غزه بسیار مهم و تعیین کننده است زیرا پاسخ تخریب‌های صهیونیست‌ها را به نحو احسن می‌دهد.

وی با بیان این‌که «تخریب 200 مسجد در نوار غزه به دنبال حادثه آتش زدن مسجد الاقصی صورت پذیرفته است» خاطرنشان کرد: طرز تفکری که 40 سال قبل اقدام به آتش سوزی مسجد الاقصی کرد امروز هم اقدام به تخریب 200 مسجد در نوار غزه کرد تا نشان دهد مسیر هتک حرمت به مقدسات اسلامی از اندیشه‌های رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود.

این کارشناس حوزه مسجد به هتک حرمت‌های گروه داعش به مقدسات اسلامی اشاره و بیان کرد: هتک حرمت‌های صورت گرفته از گروه داعش هم از طرز تفکر صهیونیستی نشات می‌گیرد و نشان می‌دهد که داعش به رژیم صهیونیستی وابسته است.

شیرازی، سکوت گروه داعش نسبت به جنایات صهیونیست‌ها را دلیل محکمی بر این ادعا دانست و افزود: گروه داعش با سکوت خود در برابر جنایات صهیونیست‌ها بار دیگر ثابت کرد که اسرائیل سرمدار اصلی این گروه تروریستی است.

وی در پایان اتحاد جامعه اسلامی با تفکرات مختلف را راه مبارزه با رژیم صهیونیستی و گروهک داعش دانست و گفت: مقابله با داعش و رژیم صهیونیستی تنها از مسیر اتحاد جامعه اسلامی مهیا می‌شود.

انتهای پیام


4742574
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است