ورزشی 10:29 - 02 اسفند 1396
پیشکسوت فوتبال پرسپولیس می‌گوید بازیکنان این تیم برابر السد روز بدشان بود.

پیوس: انگار به پای بازیکنان وزنه بسته بودند/ طارمی سرش به کار خودش باشد

فرشاد پیوس در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل السد قطر، اظهار کرد: درست است که ما بازی را به نماینده قطر واگذار کردیم اما هیچ چیز از ارزش‌ها و غیرت بازیکنان پرسپولیس کم نشده است. آنها همان بازیکنانی هستند که با غرور و  غیرت خود و تلاش‌های کادر فنی دو فصل پیاپی قهرمان لیگ شده‌اند. شاید در برخی بازی‌ها روز شما نباشد و تیمتان شکست بدی بخورد. دیروز (سه‌شنبه) هم برای پرسپولیس روز بدی بود.

وی افزود: من فکر می‌کنم در بازی دیروز همه بازیکنان بد بودند. انگار یک وزنه به پایشان بسته بودند و حتی نمی‌توانستند دوندگی خوبی داشته باشند. این اتفاق هم شاید به خاطر فشار بازی‌هایی که پرسپولیس درگیر آن است، رخ داده باشد. قطعا برانکو ساختار مناسب را برای خارج کردن تیمش از این شرایط می‌داند. من امیدوارم که بازیکنان روحیه خود را از دست ندهند چرا که پرسپولیس با پیروزی در دو بازی آینده می‌تواند در لیگ، جشن قهرمانی بگیرد و ادامه‌ رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا  این شکست را هم جبران کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به تعویض‌های برانکو در دیدار برابر السد بیان‌ کرد: شاید بهتر بود برانکو کمی زودتر دست به تعویض می‌زد تا روند تیمش تغییر کند. البته در این میان من فکر می‌کنم که کریم باقری هم می‌تواند نقش تاثیرگذار و مهمی داشته باشد چرا که یک کمک مربی در مواقعی که سرمربی  کنار زمین است، می‌تواند مشاوره‌های خوبی به او بدهد. البته من بر این باورم که دیگر باید بازیکنان این شکست را فراموش کرده و به آینده فکر کنند. از این گونه شکست‌ها شاید برای هر تیمی رخ دهد. همان طور که گفتم دیروز هم روز بد پرسپولیس بود، به گونه‌ای که حتی من یاد بازی برابر  الهلال افتادم.

پیوس در ادامه‌ سخنان خود درباره اظهار نظر معنادار مهدی طارمی در یکی از شبکه‌های اجتماعی گفت‌: او بهتر است سرش به کار خودش باشد و به فکر انجام بازی‌های خوب برای الغرافه باشد. کسی که از پرسپولیس رفته است دیگر حق ندارد درباره این تیم صحبت کند. همه هواداران  پرسپولیس می‌دانند که او با این تیم چه کرد و چگونه باعث محرومیتش از دو پنجره نقل‌ و انتقالات شد. به جای حرف‌های معنادار و حاشیه‌ای بهتر است تمرکزش روی بازی خودش باشد.

انتهای پیام


9685948
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ذوب آهن اصفهان یکی از برترین باشگاه‌های ورزش و فوتبال کشور در سال ۱۴۰۲ درگیر حاشیه‌های عجیبی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: شک نکنید که اتفاقات خوبی می‌افتد و این تیم به جایگاه اصلی اش برمی گردد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است