فرهنگی‌هنری 12:45 - 09 مرداد 1393
باشگاه خبرنگاران صبحی با "آموزش"
برنامه‌های صبحگاهی باید دارای آیتم‌هایی با محوریت خانواده و ریتمی بالا باشند که در این بین "صبحی دیگر" از شبکه آموزش رویکرد خوبی را رقم زده است.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ "صبحی دیگر" شبکه آموزش هر روزه به غیر از ایام تعطیل به تهیه‌کنندگی رامین موسوی ملک، رأس ساعت 9:5 از شبکه آموزش پخش می‌شود.



 این برنامه با استعانت از کارشناس‌هایی مانند: سعیده هادی، مهدی کرمی، عباس گوهری، مهدی غضنفری، منصوره رحماندوست، نیما کرمی، فرزاد حقوقی و مهندس بهادری در زمینه‌های علمی، ادبی، فرهنگی و دینی سعی در بالا بردن آگاهی مخاطبین دارد.

 

"صبحی دیگر" دارای بخش‌های جذابی است که این خلاقیت را مدیون اجرای نیما کرمی و علی نیکزادی است. اجرای کرمی تا آنجایی خوب است که عنوان بهترین مجری برنامه‌های نوروزی 93 را به خود اختصاص داده است.

 

کرمی جذابیت‌های خاصی را با آیتم‌های: آشپزی نیمایی، فوت و فن‌های زندگی نیمایی و راه‌های درمان پزشکی نیمایی به مخاطب القا می‌کند. علاوه بر اجرای پرنشاط و بی‌تکلف مجریان ثابت مجریانی دیگر هم به چشم می‌خورند.



مجریانی مجزا برای بخش‌های کارشناسی هم در برنامه حضور دارند. تیموری، مهیار مهرآذر، نظر بلند و ملکی، جودکی و شاهین فرد، کارشناسی در موضوعات سلامت جنسی، اختلالات زناشویی و روانشناسی بالینی که کمتر در سیما و برنامه‌های صبحگاهی به آن پرداخته شده  است.



 ناگفته نماند که گزارش‌های حامد میرزاپور بخش دلنشینی از برنامه است. 



انتهای پیام/  




4360135
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برای همدردی با مردم و کودکان مظلوم غزه در ایام ماه مهمانی خدا، روز جمعه از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) با عنوان «مثلا جنگ نیست» رونمایی شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» اماکن متبرکه، هیأت‌ها و مساجد کشور همزمان با شب‌های قدر مجالس احیا و مناجات برپا می‌کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» ساعت بازدید از موزه‌ها، کاخ‌ها و محوطه‌های تاریخی به مناسبت شب‌های قدر کوتاه‌تر شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در شب‌های قدر ماه مبارک رمضان، نمایشگاه قرآن تا ساعت ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مهدی نقویان رئیس سیمافیلم درباره ساخت چند سریال مهم در سال ۱۴۰۳، سرانجام سریال الف ویژه مسعود جعفری‌جوزانی در تلویزیون، تغییر در نظام پخش و رونق ساخت سریال‌های طنز توضیحاتی داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تلویزیون امروز فیلم‌های متفاوتی مانند «نیاز»، «دیپورت» و «شلیکی از میان دیوار» را راهی آنتن شبکه‌های سیما می‌کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ گفت: در برنامه‌ریزی‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، توجه به ایرانی‌گری ضروری است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» ویژه برنامه «و خدایی که در این نزدیکی است» رادیو جوان برای شب‌های قدر به مدت پنج شب از حرم مطهر رضوی با حضور کارشناسان مذهبی و مداحان پخش می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» پیامبر اکرم (ص) در روایتی به بندگانی اشاره می‌کنند که از رحمت الهی دور می‌شوند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یکی از سوالات و شبهاتی که ممکن است برای خیلی از افراد به وجود آید این است که آیا واقعاً اسلام دین آسانی است؟ که در این مطلب قصد داریم به آن اشاره کنیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است