استانی 09:11 - 07 مهر 1399
ایسنا/زنجان طرح «روشنای خاطره‌ها» با همکاری چهار ناشر از دفاع‌مقدس برگزار می‌شود.

عرضه ۱۰۰۰ عنوان کتاب دفاع‌مقدس در غرفه مجازی روشنای خاطره‌ها

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط‌عمومی حوزه هنری، همزمان با هفته دفاع‌مقدس، در غرفه مجازی «روشنای خاطره‌ها»، ۱۰۰۰ عنوان کتاب دفاع‌مقدس با تخفیف ویژه عرضه می‌شود.

طرح «روشنای خاطره‌ها» عنوان طرحی است که در راستای عرضه کتاب‌های حوزه هنری برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تا ۱۷ مهرماه می‌توانند از خدمات ارائه شده در این طرح  بهره‌مند شوند.

این طرح با مشارکت چهار ناشر از حوزه دفاع‌مقدس برگزار می‌شود، تصریح کرد: معرفی آثار جدید منتشر شده در حوزه دفاع‌مقدس یکی از برنامه‌های طرح «روشنای خاطره‌ها» خواهد بود که چهار عنوان کتاب منتشر شده توسط انتشارات سوره مهر نیز جزو آثاری است که تا بازه زمانی ۱۷ مهرماه امسال منتشر خواهد شد.

خرید کتاب از غرفه مجازی کتاب دفاع‌مقدس با تخفیف ۲۰ درصدی و ارسال رایگان به سراسر کشور و تحویل در درب منازل خواهد بود که در مجموع از ۱۰۰۰ عنوان کتابی که در غرفه دفاع‌مقدس عرضه می‌شود ۵۰۰ عنوان سهم انتشارات سوره مهر است.

طرح «روشنای خاطره‌ها» با ارائه خدمات در فضای مجازی همراه است، به این صورت که بستر نرم‌افزاری به شکل سه‌بعدی با اِلمان‌های دفاع‌مقدس شبیه‌سازی شده است و این قابلیت را دارد که عموم علاقه‌مندان می‌توانند به راحتی از طریق سایت www.roshana.ir برای انتخاب و خرید کتاب‌ها اقدام کنند.

حوزه هنری استان زنجان، در راستای برگزاری این طرح و فرهنگ‌سازی برای ترویج نذر کتاب و خرید یا اهدای کتاب قصد دارد با تأسی گرفتن از مقام والای شهدای شاخص و هنرمند استان از حضور و نام معنوی دو شهید بزرگوار استان شهیدان «ابراهیم اصغری» و «محمدحسین تجلی» بهره‌مند شود.

انتهای پیام


10737395
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است