اجتماعی 12:56 - 29 شهریور 1393
مدیرعامل شرکت بیمه آتیه سازان حافظ گفت: معاونین و مدیران ارشد این شرکت به عنوان نمایندگان تام الاختیار مدیرعامل با حضور در شعب سراسر کشور نسبت به بررسی و رفع مشکلات اجرای بیمه طلایی فرهنگیان اقدام کردند.

رفع مشکلات بیمه طلایی فرهنگیان سراسر کشور

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر افشین مقصودی گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید و در جهت اجرای هرچه بهتر و خدمت رسانی مطلوبتر به فرهنگیان گرامی، این گروه ها به سراسر کشور اعزام شدند که ضمن بازدید از شعب و نمایندگی های این شرکت در سراسر کشور، از نزدیک در جریان مشکلات احتمالی موجود در اجرای این قرارداد قرار گرفته و با برگزاری جلسه با ادارات تعاون آموزش و پرورش در سراسر کشور، نسبت به رفع مشکل در استان مربوطه اقدام نموده اند.

وی افزود:هم اکنون اجرای قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان در وضعیت مناسبی قرار دارد اما هنوز دارای مشکلاتی در این حوزه هستیم که ان شاا... با سعی و تلاش همکارانمان در سراسر کشور و کمک ادارات تعاون آموزش و پرورش، این مشکلات هرچه سریعتر حل خواهد شد و خدمت رسانی در این قرارداد به بهترین وجه و به شکل مطلوب انجام خواهد پذیرفت.


4753798
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند، افزود: امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از اتباع کشور‌های همسایه به همراه دو مالخر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق انباری منازل مسکونی در شمال شرق تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای تهران از هموطنان خواست در ایام نوروز هنگام خرید از فروشندگان سیار نکات ایمنی را در استفاده از کارت‌های بانکی رعایت کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از نجات خانم ۳۵ ساله که در ارتفاعات دربند دچار ضعف و بیحالی و افت فشارخون شده بود، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۴۶۹ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه ۶ شهر تهران جزئیات احداث ۳ پارکینگ بیمارستانی را در جوار ۳ بیمارستان مهم تهران اعلام کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» یک روانشناس از رابطه‌ای که انتها ندارد و با شکست رو‌به‌رو می‌شود، گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که با استفاده از دستگاه‌های خودپرداز اقدام به کلاهبرداری می‌کرد خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک مالخر حرفه‌ای در شرق استان تهران خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است