ورزشی 18:55 - 02 مرداد 1393
رضا قوچان نژاد از فردا کارش را نزد تیم چارلتون اتلتیک آغاز می‌کند اما این احتمال وجود دارد که به تیمی دیگر منتقل شود.

باب پیترز: قوچان‌نژاد در پروژه من است

ستاره ایران در جام جهانی 2014 پس از آنکه در بازی‌های برزیل حاضر شد،‌ مورد توجه تیم‌های عربی از خاورمیانه قرار گرفت. همین مساله باعث شد هیاهویی در تیم انگلیسی او ایجاد شود.



به نقل از فارس، در این ارتباط باب پیترز، مربی چارلتون پس از باخت یک بر صفر شب گذشته تیمش در ابسفیلت اظهار داشت:‌ هیچ اتفاقی در زمینه نقل و انتقالات صورت نگرفته و رضا فردا به تمرینات بازخواهد گشت. می‌خواهم با او صحبت کنم چون نیازمند فرصت استراحتی بعد از حضور در جام جهانی بود. محور صحبتم این است که متوجه شوم برنامه‌اش چیست. چون برای من بازیکنی مهم است و باید ببینم می‌خواهد در چارلتون ادامه دهد یا خیر. اگر نمی‌خواهد با چارلتون باشد، پس لزومی ندارد که با تیم نخست باشگاه تمرین کند. فقط کافیست او به من بگوید می‌ماند یا می‌خواهد برود.



این مربی ادامه داد: مهم‌ترین نکته همین است که گفتم زیرا ما تیم خیلی خوبی داریم. تیمی که قابلیت رقابت دارد و می‌خواهیم این قابلیت را در تیم همچنان افزایش دهیم. پس می‌خواهیم بازیکنانی داشته باشیم که صددرصد روی حضور در چارلتون تمرکز کنند. اگر او می‌خواهد برود، مشکلی نیست. چون واقعا لیاقتش را دارد. برایش بهترین‌ها را هم آرزو می‌کنیم اما اگر می‌خواهد بماند، لازم است که آماده شود. اما اگر می‌خواهد برود، می‌تواند برای آماده شدن و انتقالش با تیم زیر 21 ساله‌ها تمرین کند.



پیترز همچنین در مورد این که تا چه حد بحث انتقال رضا قوچان نژاد مطرح است،‌افزود:تنها چیزی که می‌دانم این است که او از باشگاه در مورد شرایط احتمالی انتقالش سئوال کرده است. ما هم به او اطلاع دادیم می‌تواند برود. اما وقتی فردا به تیم بیاید، لازم است با او صحبت کنم تا برنامه‌اش را بدانم. اکنون می‌خواهیم منتظر بمانیم تا مشخص شود چه اتفاقی می افتد. اما برای من بسیار مهم است که بگوید می‌ماند و می‌خواهد بازهم با چارلتون همکاری کند. او در پروژه من است و خیلی خوشحال می‌شوم که او را درتیمم داشته باشم. او می‌تواند بازیکن بهتری هم شود.



وی در مورد این که کدام تیم از خاورمیانه او را می‌خواهد، نیز اظهار داشت: دراین مورد هیچ چیز نمی‌دانم.تنها نکته‌ای که می دانم این خبر است که او به تمرینات فردا می‌آید.








4318071
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود و سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا برای شرکت در انتخابات از سوی وزارت ورزش و جوانان به تایید رسیده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان از امشب (پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کار خود در سری فینال سوپرلیگ غرب آسیا را آغاز می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قهرمان مسابقات اسکیت آزاد گفت: نبود پیست استاندارد تنها مشکل ما است، چون باید در این پیست‌ها مسابقه بدهیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق پرسپولیس گفت: حرفه‌ای گری بازیکنانمان برگ برنده بازی با آلومینیوم است، چون سرخپوشان تیمی را دستکم نمی‌گیرند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: اتفاقی در مالکیت رخ نداده و به ظاهر سرخپوشان را واگذار کرده‌اند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس از پرداخت ۱۰ درصد دیگر از مطالبات معوقه بازیکنان سرخپوش خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیئت کشتی خوزستان گفت: حضور یک سرمربی از استان خوزستان در رده‌های مختلف تیم‌های ملی کشتی فرنگی حق این استان است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال یوکوهاما مارینوس ژاپن با برتری برابر اولسان اچ دی کره‌جنوبی به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ممکن است حق امضا از خطیر در باشگاه استقلال گرفته شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است