استانی 09:25 - 04 مرداد 1393
سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان:
سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان گفت: برگزاری لیگ کشتی محلات در همدان راهکار مناسبی برای جذب کشتی‌گیران مستعد است.

لیگ کشتی محلات راهکار خوبی برای جذب نفرات مستعد است

امیرحسین اسکندریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: بعد از ماه مبارک رمضان لیگ کشتی محلات در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان به همت این سازمان در همدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: بعد از اینکه همدان در برگزاری لیگ فوتبال محلات یکی از استان‌های موفق در کشور لقب گرفت، حالا سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری به دنبال برگزاری لیگ محلات در رشته ورزشی کشتی است.

اسکندریان خاطرنشان کرد: کشتی در همدان سابقه درخشانی دارد و یکی از قطب‌های اصلی کشور محسوب می‌شود به همین دلیل نیاز است با برگزاری چنین رقابتی، نفرات مستعد از سویی شناسایی شده و از سویی انگیزه مناسب برای ورود به این رشته ورزشی را پیدا کنند.

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان در ادامه تاکید کرد: این رقابت‌ها مثل فوتبال در رده سنی بزرگسالان برگزار نمی‌شود و فقط مختص نونهالان و نوجوانان خواهد بود.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها در قالب فوتبال محلات برگزار می‌شود، تصریح کرد: جنبه قهرمانی‌بودن این بازی‌ها می‌تواند انگیزه کشتی‌گیران حاضر را تقویت و نفرات به دنبال راهیابی به مراحل بالاتر باشند.

اسکندریان، راه‌اندازی لیگ کشتی محلات در همدان در دو رده سنی را مناسب‌ترین راه برای شناسایی زودهنگام نفرات مستعد دانست.

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان ادامه داد: برگزاری موفق لیگ محلات در رشته ورزشی فوتبال باعث شد تا ورزش در محلات همدان شکوفا و رقابت در سراسر استان ایجاد شود.

وی در پایان یادآور شد: به دنبال این هستیم تا با برگزاری لیگ کشتی محلات، لیگ والیبال محلات را هم به عنوان سومین رشته ورزشی پرمخاطب راه‌اندازی کنیم.


4326450
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است