اجتماعی 00:47 - 07 آذر 1393
سنندج - ایرنا- رونمایی از کتاب، یکی از برنامه های جنبی نمایشگاه بزرگ کتاب استان کردستان در سنندج است در همین راستا شامگاه امشب با حضور ناشران و علاقمندان از کتاب 'شفاعت و عرفان' جدیدترین اثر علامه شیخ طه هاشمی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ این رونمایی که قرار بود توسط خود مولف صورت پذیرد به دلیل کسالت و کهولت سن شیخ طه هاشمی به دکتر سید مختار هاشمی واگذار شده بود که در معیت معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از علاقمندان به عرفان و طرقت و اهل مطالعه و کتاب، این رونمایی انجام شد.



نکته جالب در این نمایشگاه برگزاری آیین رونمایی از کتاب است که به گفته ناشران و مولفان یکی از ابتکارات نمایشگاه است اما متاسفانه به دلیل عدم اطلاع رسانی مناسب هر رونمایی با حضور قلیل بازدیدکنندگان انجام می شود و بار دیگر مظلومیت یار مهربان را در این آیین می توان دید.



دکتر سید مختار هاشمی که در آیین رونمایی از کتاب شفاعت و عرفان سخنرانی می کرد در ابتدا از مسوولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان به دلیل گنجاندن برنامه رونمایی از کتاب در این نمایشگاه قدردانی کرد و گفت: این ابتکار مسوولان برگزاری نمایشگاه جای قدردانی دارد.



وی در ادامه به تشریح کتاب شفاعت و عرفان پرداخت و ضمن آنکه آن را کتابی با ارزش توصیف کرد، افزود: این کتاب در 13 فصل نگارش شده و هر فصل رساله ای مختص به شفاعت و عرفان است.



او هدف این کتاب را خودشناسی و تفکر و تعقل در فطرت برای رسیدن به خداشناسی اعلام کرد.



وی همچنین در بیان جایگاه مولف این کتاب نیز گفت: علامه شیخ طه هاشمی یکی عرفای بزرگ منطقه است که تاکنون چندین اثر از جمله تفسیر عرفان در شش مجلد دارد.



سید مختار هاشمی گفت: شیخ طه هاشمی از 4 سال قبل برای چاپ یکی از کتاب هایش درخواست مجوز کرده اما تاکنون جوابی نگرفته است.



در پایان این رونمایی لوح تقدیری از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان به مولف این کتاب تقدیم شد.ک/3



7346/533

انتهای پیام /*


5286754
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل جوان یک شرکت پخش کننده لوازم بهداشتی و آرایشی در برج بیست طبقه اش در محله کوهک با ۳۷ ضربه چاقو به قتل رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شهرداری تهران گفت: با توجه به گارانتی ۵ ساله تاکسی‌های برقی جدید نگرانی بابت خدمات پس از فروش آنها وجود نخواهد داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» تفاهم‌نامه کمیته سه جانبه قضایی مقابله با تروریسم بین ایران، عراق و سوریه برای مقابله با تروریسم به امضا رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در پیامی درگذشت معاون اول دولت نهم را تسلیت گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» قاتلان اجاره‌ای که به دستور کارمند بانک و با دریافت ۱۰۰ میلیون تومان همسر وی را کشته بودند، بازداشت شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی‌آرتی به روال قدیم تغییر کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی‌آرتی به روال قدیم تغییر کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران از برگزاری آزمون وکالت سال ۱۴۰۳ در پاییز خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پلیس راهور فراجا از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه ۳۰ فروردین تا شنبه ۰۱ اردیبهشت ماه در جاده‌های شمالی کشور خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» تیم جنایی برای حل معمای مرگ مرموز مرد میانسالی که پس از سفر به تهران جان باخته است به دنبال دستگیری راننده‌ای هستند که وی را به پایتخت رسانده بود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است