استانی 14:08 - 25 آبان 1397

تقویت اتحاد و انسجام در جامعه ضروری است/ لزوم مقابله با فساد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین دشتی در خطبه های امروز نماز جمعه بوشهر بر لزوم تقویت وحدت در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: وحدت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید در جامعه تقویت شود.

وی با تاکید بر اینکه اختلاف سلیقه‌های داخلی نباید موجب ضربه‌زدن به نظام شود، اضافه کرد: برخی افراد به دلیل مسائل سیاسی در پی ضربه‌زدن به هم و حذف یکدیگر هستند که مشکلاتی را برای نظام ایجاد می‌کند.

امام جمعه موقت بوشهر با تاکید بر لزوم حذف اختلاف‌های سیاسی، دشمنی‌ها و نارضایتی‌های مردمی و اجتماعی خاطرنشان کرد: این مشکلات باعث انشقاق و تفرقه در بین مردم می‌شود که باید این مسائل حذف شود.

دشتی تاکید کرد: متاسفانه پس از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی به سبب اختلافات سیاسی تنش‌هایی در جامعه است که دشمن از این اختلافات سوء استفاده کرده و مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

وی انسجام اجتماعی، صبوری و بردباری را ضروری دانست و تصریح کرد: دشمنان در تلاش برای تخریب اتحاد و انسجام داخلی هستند و مردم باید در مقابل این مسائل هوشیار باشند و فریب دشمن را نخورند.

امام جمعه موقت بوشهر با تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) خاطرنشان کرد: امامت مهدی موعود(عج) پس از شهادت امام حسن عسکری(ع) آغاز شد و در این زمینه انتظار فرج(عج) وظیفه همه مسلمانان است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه امام زمان(عج) برای اقامه عدل و مبارزه با ظلم  و فساد  ظهور می‌کند در این راستا مسلمانان باید زمینه مبارزه با ظلم و فساد در جامعه را فراهم کنند.

دشتی مبارزه با ظلم و فساد را از رسالت‌ها و وظایف مهم مسلمانان دانست و گفت: مبارزه با ظلم و فساد وظیفه همه است که مسئولان در این عرصه باید آنرا در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه امامان(ع) در راه مبارزه با ظلم و فساد شهید شدند افزود: امام حسن عسکری(ع) در سن ۲۸ سالگی در این مسیر شهید شدند که مسلمانان باید این مهم را مورد توجه ویژه قرار دهند.


9974726
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است