استانی 19:32 - 06 شهریور 1393
همزمان با آغاز دهه کرامت؛
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان از برگزاری آئین اختتامیه طرح نشاط معنوی در مرکز گلستان خبر داد و گفت: در این آئین بیش از 60 نفر از عوامل اجرایی طرح نشاط معنوی تجلیل می‌شوند.

بیش از 60 نفر از عوامل اجرایی طرح نشاط معنوی تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام روح‌الله سلیمانی‌فرد عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: بیش از 50 مربی در رشته‌های مختلف طرح نشاط معنوی به آموزش جوانان و نوجوانان در سطح بقاع متبرکه مشغول بودند.

وی تصریح کرد: طرح تابستانی نشاط معنوی در 9 بقعه و امامزاده شهرستان گرگان به مدت 45 روز برگزار شد و برنامه‌های تفسیر، روخوانی و روانخوانی قرآن کریم همراه با برنامه‌های فرهنگی، تفریحی، اردویی و آموزشی برای شرکت‌کنندگان برگزار شد.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان بیان داشت: 20 روحانی اعزامی از قم و بومی گلستان در طرح تابستانی نشاط معنوی گلستان حضور داشتند.

سلیمانی‌فرد با بیان اینکه غنای کیفی برنامه‌های فرهنگی و علمی در مقایسه با سال‌های گذشته پررنگ‌تر بوده است، خاطرنشان کرد: حضور جوانان و نوجوانان به دلیل کیفیت‌بخشی برنامه‌ها بیشتر از سال‌های گذشته بود که این مهم نشان می‌دهد با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم می‌توان نیازهای نسل جوان را متناسب با نیازهای آنها برآورده کرد.

وی با بیان اینکه بستر استفاده از معارف دینی باید برای جوانان بیش از پیش مهیا شود، گفت: جوار امامزادگان (ع) و بقاع متبرکه مکان خوبی برای نسل جوان است تا نسبت به ارتقاء مهارت‌های فردی و اجتماعی مبادرت کنند و از این فرصت به شایستگی بهره‌مند شوند.

سلیمانی‌فرد برگزاری کلاس‌های تخصصی قرآن، احکام، معارف، برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی را در راستای برآورده کردن خواسته‌های جوانان مهم خواند و بیان داشت: هر ساله با برگزاری طرح نشاط معنوی شاهد اتفاقات خوبی به لحاظ کمی و کیفی در سطح اداره اوقاف و امور خیریه استان و شهرستان گرگان هستیم.

آئین اختتامیه طرح تابستانی نشاط معنوی امشب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان برگزار می‌شود.


4589134
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است