استانی 18:40 - 25 آذر 1397

پیوند صنعت و هنر می تواند دستاوردهای ماندگاری داشته باشد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اختتامیه اردوی عکاسی حمایت از کالای ایرانی روز یکشنبه با حضور علی هوشمند رئیس حوزه هنری قزوین، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین و جمعی از عکاسان و هنرمندان در حوزه هنری قزوین برگزار شد.

حمیدرضا حانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در این مراسم گفت: از همراهی حوزه هنری استان در برگزاری این اردوی هنری و صنعتی تشکر می کنیم و علاقه داریم آن را ادامه دهیم.

خانپور بیان کرد: هنر ابزار مهمی است که در انتقال پیام بسیار تاثیر دارد و کاری تخصصی و هنرمندانه بشمار می رود.

وی اظهارداشت: نگاه شما عکاسان به صنعت مهم است و می توانید تصویری را ثبت کنید که ماندگار باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین اضافه کرد: قزوین استانی صنعتی است و معرفی زوایان آن با عکس اهمیت مضاعفی دارد و ما نیز با این طرح اهداف مختلفی را با برگزاری تور صنعتی دنبال کردیم.

خانپور بیان کرد: شناخت بیشتر هنرمندان از صنعت، تقویت پیوند صنعت و هنر و معرفی بیشتر مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان و به تصویر کشیدن توانمندی های این بخش در تور صنعتی برای عکاسان هدف گذاری شد که به آن دست یافتیم.

وی اضافه کرد: بیش از ۳ هزار واحد صنعتی در مناطق مختلف استان و حدود ۱۵۰۰ واحد صنعتی در شهرکها مستقر هستند که امیدواریم این تور در شناخت بیشتر ظرفیت های تولیدی و صنعتی استان برای هنرمندان موثر باشد.

خانپور اظهارداشت: با هنر عکاسی می توان به ترویج فرهنگ مصرف کالای ایرانی کمک کرد و ما از آن استقبال می کنیم.

وی بیان کرد: امسال ۱۷۰ تور صنعتی و ۵ تور ویژه نخبگان برگزار شد و آمادگی داریم از عکس های تهیه شده نمایشگاهی در مرکز کسب و کار کاسپین برپا شود.

در این اردو ۳۲ عکاس هنرمند پس از بازدید و حضور در شرکت های صنعتی عکسهایی از روند تولید کالاهای ایرانی در کارخانه های مستقر در شهرک صنعتی کاسپین و لیا تهیه کردند.

در پایان این اردو بیش از ۵۰۰ فریم عکس ارائه شد که در نهایت ۳۲ عکس از هر عکاس یک اثر انتخاب شد و در نمایشگاهی در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

در این نمایشگاه که در تالار حافظ حوزه هنری قزوین برپا شده ۳۲ عکس صنعتی از زوایای مختلف هنری کار و تولید کارگران ایرانی را به تصویر کشیده است.

این آثار قرار است در مرکز کسب و کار کاسپین قزوین هم در نمایشگاهی در معرض دید صنعتگران قرار گیرد.


10001798
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است