سیاسی 20:49 - 04 آذر 1394
وزیر دادگستری، تصویب برجام را دستاوردی تاریخی توصیف کرد و گفت: هر کار بزرگی مشکلاتی هم دارد و برجام نیز به عنوان یک دستاورد بزرگ برای ملت ایران امکان دارد آفت‌ها و مشکلاتی داشته باشد که با هوشیاری و دقت نظر برطرف می‌شود.

وزیر دادگستری: برجام بدون آفت نیست
به گزارش فرهنگ نیوز، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی امشب در جمع مردم شهرستان گرمسار در مسجد جامع این شهر با اشاره به بررسی خدماتی که دولت «تدبیر و امید» در ماه‌های اخیر به مردم ارائه کرده است، دستاوردهای دولت را قابل قبول دانست.
 
وی اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین کارهای دولت یازدهم این بود که توانست در فضای مذاکرات به گونه‌ای عمل کند که سایه شوم تحریم‌ها از سر مردم برداشته شود و امید می‌رود در آینده نیز گشایش خوبی در امور کشور رخ دهد.
 
وزیر دادگستری با برشمردن ابعاد مختلف برجام، اظهار داشت: تصویب برجام دستاورد بزرگی برای مردم ایران اسلامی، دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که باید در راه خود دنبال شود.
 
پورمحمدی اضافه کرد: هر کار بزرگی مشکلاتی هم دارد و برجام نیز به عنوان یک دستاورد بزرگ برای ملت ایران امکان دارد آفت‌ها و مشکلاتی داشته باشد که با هوشیاری و دقت نظر برطرف می‌شود.
 
وی، تصویب برجام را دستاوردی تاریخی توصیف کرد و گفت: به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته‌ای نتیجه زحمات و تلاش‌های دولت یازدهم و تیم مذاکره‌کننده است.
 
وزیر دادگستری توضیح داد: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی و دنیای استکبار همواره به موقعیت و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان چشم داشته‌اند و در تلاش بوده‌اند تا راهی برای نفوذ در کشور پیدا کنند و امروز باید مراقب بود آن‌ها به خواسته‌های خود نرسند.
 
پورمحمدی با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره کوشیده‌اند تا ایران را منزوی و بر آن غلبه کنند، متذکر شد: دشمن همواره می‌کوشد تا آسیب‌های جدی به ملت بزرگ ایران بزند، اما هرگز موفق نخواهد شد.
 
وزیر دادگستری با اشاره به هفته بسیج، ترویج تفکر بسیجی را امری دانست که می‌تواند کشور را با سرعت بیشتری جلو ببرد و در عین حال، در خنثی‌سازی دسیسه‌های دشمن نقش ارزنده‌ای دارد.
 
 

7429985
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه توضیحاتی را درباره حادثه امنیتی امروز در محل کنسولگری کشورمان در پاریس ارائه داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» بروجردی گفت: ‌نکته مهم این است که الگو انتخاب شده در عملیات وعده صادق الگوی ابر قدرتی بود. ما اعلام کردیم که در بالاترین سطح می‌زنیم و همین کار را هم کردیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دستگاه سیاست خارجی کشورمان در دیدار با همتای الجزایری خود بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای ارتقای روابط دو کشور در تمام سطوح سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و همچنین اجرایی شدن توافقات فی‌ما‌بین تاکید داشت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در دیدار با همتای برزیلی خود گفت: اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع و وفق حقوق بین‌الملل صورت گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در دیدار با همتای برزیلی خود گفت: اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع و وفق حقوق بین‌الملل صورت گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نشست امیرعبداللهیان با سفرای کشور‌های عضو سازمان همکاری‌های اسلامی در محل سازمان ملل متحد برگزار شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیرعبداللهیان در واکنش به ساقط شدن چند ریز پرنده توسط پدافند کشورمان در اصفهان، گفت: حامیان رسانه‌ای رژیم صهیونیستی در تلاشی مذبوحانه سعی داشتند از شکست مجددشان، پیروزی بسازند؛ در حالی که ریزپرنده‌های ساقط شده هیچ خسارت مالی و جانی در بر ن...
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ایمن الصفدی گفت: اردن مصمم است که در تحولات غزه، آسمان این کشور مورد سوءاستفاده اسرائیل قرار نگیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ایمن الصفدی گفت: اردن مصمم است که در تحولات غزه، آسمان این کشور مورد سوءاستفاده اسرائیل قرار نگیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر ایران در اتریش با اشاره به تحریم‌های اخیر علیه کشورمان گفت که اعتیاد به تحریم و تحقیر قوانین بین‌المللی، معرفی کننده آن را مستعد ابتلا به زوال عقل می‌کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است