استانی 12:47 - 01 اردیبهشت 1394
تبریز؛
معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان به عنوان یک منطقه مهم می تواند پایگاه ارتباطی بین کشور ایران و ترکیه باشد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،داود بهبودی در پنجمین دوره مذاکرات توافقنامه تامین اجتماعی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه به ارتباط طولانی مدت این دو کشور اشاره کرد و افزود: ارتباط بین ایران و ترکیه در گذشته پر رنگ بوده است و به لحاظ این هم پیوندی که وجود داشت علاقه مند هستیم که این همکاری افزایش یابد.

وی ادامه داد: ترکیه یکی از همسایه های بزرگ کشور ایران است و از لحاظ فرهنگی و اقتصادی این دو کشور مشترکات زیادی را با هم دارند.

وی بیان کرد: آذربایجان به عنوان یک منطقه می تواند پایگاه ارتباطی بین کشور ایران و ترکیه باشد.

بهبودی با اشاره به حضور تعداد قابل توجه مهاجرین در این دو کشور گفت: امروزه بخش قابل توجهی از مهاجرین ترکیه ای و ایرانی در کشور متقابل فعالیت می کنند و بیمه کردن این افراد می تواند اقدام موثری باشد.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار آذربایجان شرقیاظهار داشت: صنعت بیمه صنعتی است که در کل جهان وجود دارد و در کشور ما هم بزرگترین سازمان بیمه کننده سازمان تامین اجتماعی است و در حوزه سرمایه گزاری هم فعالیت های زیادی را هم انجام می دهد.

انتهای پیام/ع


6236435
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است