استانی 22:32 - 11 بهمن 1393
به بهانه سالروز آزادسازی کامیاران برگزار شد
به بهانه سالروز آزادسازی کامیاران، رزمندگان مهاجر و انصار این شهرستان در قالب یک تجمع بزرگ گرد هم آمدند.

گردهمایی بزرگ رزمندگان مهاجر و انصار در کامیاران

به گزارش خبرگزاری فارس از کامیاران، دهم بهمن‌ماه مصادف با آزاد‌سازی شهرستان کامیاران از لوث گروهک‌های ضدانقلاب است که مردم این شهرستان هر ساله در استقبال از جشن بزرگ دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی این روز را گرامی می‌دارند.

امشب رزمندگان از سراسر کشور از خراسان رضوی و جنوبی گرفته تا همدان، لرستان، کرمانشاه، اصفهان و سایر استان‌های دیگر به شهرستانی آمدند که سال‌ها قبل برای آزادسازی آن جانشان را خالصانه در طبق اخلاص نهاده بودند.

رزمندگان مهاجر و انصار بار دیگر گرد هم آمدند و یاد روزهای مبارزه و جنگ را برای هم زنده می‌کردند، امروز چفیه‌ها دیگر بدن تکه‌تکه شده شهدا را در خود نمی‌پیچید، امروز چفیه‌ها دیگر عرق رزمندگان را خشک نمی‌کرد، امروز چفیه‌ها تنها اشک شادی را از چهره‌های چروکیده رزمندگان بازمانده مهاجر و انصار پاک کرد.

فرمانده سپاه کامیاران در آغاز این مراسم، ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر ضمن قدردانی از حضور رزمندگان سراسر کشور، ایام‌الله دهه فجر را گرامی داشت و اظهار کرد: کامیاران اوایل انقلاب جولانگاه گروهک‌های ضدانقلاب شده بود که به همت رزمندگان مهاجر و انصار در دهم بهمن‌ماه سال 58 پاکسازی شد.

منصور ولی‌ئی بیان کرد: در 36 سال پیش در چنین روزی مصادف با دهم بهمن‌ماه شهر کامیاران به همت پیشمرگان کرد مسلمان و سپاه پاسداران این شهرستان از لوث گروهک‌های ضدانقلاب و دست‌نشانده دشمنان انقلاب نوپای اسلامی ایران پاکسازی شد.

وی، هدف از برگزاری این مراسم باشکوه را برای گرامیداشت و انتقال حماسه‌ها و رشادت‌های دلیرمردان پیشمرگان کرد مسلمان دانست و متذکر شد: هدف ما از برگزاری تجمع رزمندگان اسلام، حضور دوباره‌ی فرماندهان و رزمندگان در منطقه‌ کامیاران است که در کنار هم با خون آمیخته شده‌ مهاجر و انصار موجب ایجاد امنیت پایدار در کردستان و کامیاران شدند.

ولی‌ئی در ادامه در خصوص آغاز دهه مبارک فجر، به فرمایشات امام راحل(ره) اشاره کرد که انقلاب را نوری قابل مشاهده در تمامی جهان می‌دانستند و اظهار کرد: روشنایی و شفافیت انقلاب اسلامی ایران را به واقع امروزه می‌توان در همه جای دنیا به وضوح دید.

فرمانده سپاه کامیاران عنوان کرد: شکوه انقلاب اسلامی تا جایی است که نظام استکبار امروز آشکار به بالندگی این نظام اسلامی اعتراض کرده است.

وی در پایان ضمن اشاره به اینکه این گردهمایی با همان شکوه سال قبل برگزار خواهد شد، یادآور شد: تجمع بزرگ رزمندگان اسلام در کامیاران برای دومین بار با حضور رزمندگان مهاجر و انصار از استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، همدان، کرمانشاه، تهران، و فرزندان ذکور شهداء، روحانیون، مسئولین ادارات و فرماندهان این شهرستان برگزار می‌شود.


5745133
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است