استانی 02:55 - 06 آذر 1393
ساری؛
صنعت شهرستان آمل در صادرات مازندران سهم ۵۲ درصدی دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، رئیس شورای اسلامی شهر آمل در نشست اعضای شورا با مسئولین اتاق بازرگانی استان در آمل ، گفت: شورا و شهرداری از محل ارزش افزوده که نتیجه تلاش و کوشش صنعت گران شهر است مبالغی را دریافت کردیم که به منظور عمران و آبادانی شهر هزینه شد.

ابراهیم زاده با اشاره به نقش مستقیم و غیر مستقیم صنعت گران و کسبه در آبادانی شهر افزود: بنابراین حمایت از تولید و رونق چرخه در شهرستان به نفع همه خواهد بود .

ابراهیم زاده با اشاره به کاهش در آمد شهرداری از محل صدور پروانه های ساختمانی تصریح کرد : سیاست ما ایجاد در آمد پایدار با بهره گیری از سرمایه گذاران خارجی و داخلی در بخش گردشگری است ، که پروژه رودخانه کبیر هراز می تواند اولین گام همکاری متقابل اتاق بازرگانی ، شورا و شهرداری آمل باشد.

رئیس اتاق بازرگانی استان مازندران در این نشست با اشاره به استقرار ۴۶ درصد صنایع استان در شهرستان آمل و سهم ۵۲ درصدی صنعت آمل در صادرات استان مازندران، گفت: شهرستان آمل با توجه به وضعیت خاص نگین صنعت استان است.

عشریه افزود: استقرار صنایع در این شهرستان و ایجاد اشتغال در این شاریط اقتصادی خاص نعمتی است که بایستی قدر آن را بدانیم و در جهت حمایت همه جانبه از این صنایع گام برداریم .

وی یادآور شد: اتاق بازرگانی استان با توجه به ارتباطات خوب با سرمایه گذاران خارجی می تواند در معرفی سرمایه گذاران در بخش گردشگری شهرستان گام های خوبی بردارد .



انتهای پیام/ش


5280743
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است