استانی 15:35 - 10 آبان 1393
فرمانده سپاه ناحیه زنجان خبر داد
فرمانده سپاه ناحیه زنجان از فعالیت پنج حوزه بسیج دانش‌آموزی در شهرستان زنجان خبر داد.

فعالیت 5 حوزه بسیج دانش‌آموزی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل طهماسبی ظهر امروز در مراسم دیدار دانش‌آموزان بسیجی با امام جمعه زنجان اظهار کرد: بسیج دانش‌آموزی از زمان تشکیل تاکنون فعالیت‌های مطلوبی را انجام داده است.

وی با بیان اینکه همکاری مطلوبی بین بسیج و آموزش و پرورش وجود دارد، تصریح کرد: مهم‌ترین برنامه فرهنگی آموزش و پرورش و سپاه برای آشنایی با ارزش‌های انقلاب اجرای برنامه راهیان نور در بین دانش‌آموزان است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه پنج حوزه بسیج دانش‌آموزی در زنجان فعال است، خاطر نشان کرد: 455 واحد آموزشی بسیجی در مدارس شهرستان زنجان در حال فعالیت است.

این مسئول با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی متنوعی برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: برگزاری‌ حلقه‌های صالحین و اجرای برنامه یاوران ولایت از جمله این طرح‌ها است.

طهماسبی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند، خاطر نشان کرد: امروز دشمن در فکر جنگ نرم است و ما باید با این موضوع مقابله کنیم.

در ادامه مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به جنگ نرم اظهار کرد: دیگر دشمن درصدد جنگ سخت نیست.

مرتضی تمجیدی با اشاره به اهمیت آموزش دانش‌آموزان برای مقابله با جنگ نرم تاکید کرد: باید نسل آینده را در مقابل این جنگ ایمن کرد.


5091348
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است