ورزشی 18:50 - 30 شهریور 1397
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن از شرایط سخت افزاری فوتبال ایران انتقاد کرد.

نمازی: امکانات تیم های دسته دو و سه آمریکا از استقلال و پرسپولیس هم بهتر است

به گزارش ایسنا، امید نمازی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران اظهارکرد: اولین بازی‌ای است که در خوزستان مقابل تیم‌های این استان قرار می‌گیریم. استقلال خوزستان در زمین خودش نتایج بدی نگرفته است و مطمئنا فردا بازی سختی داریم ولی تلاش می‌کنیم که با پیروزی از زمین خارج شویم و به دنبال سه امتیاز مسابقه هستیم.

وی ادامه داد: در شش هفته سپری شده از لیگ برتر بازی‌های خوبی را ارائه داده‌ایم ولی کمی بدشانس بوده‌ایم. همچنین کمی داوری‌ها به ضرر ما بوده است و حتی برنامه‌های ورزشی و کارشناسان نیز به این موضوع اذعان داشته‌اند. به هر حال امیدوارم از این بازی به بعد شانس به ما روی آورد و بتوانیم به نتایجی که واقعا مستحق آن هستیم برسیم. تمام مجموعه زحمت می‌کشد و با وجود این که در رده هشتم هستیم ولی برای قرار گرفتن در بالای جدول و عنوان قهرمانی امیدواریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آیا در ابتدای فصل به مسئولان این باشگاه قول قهرمانی داده است، گفت: من قول قهرمانی نداده‌ام. از اول نیز گفته‌ام، هدف یک تیم و به ویژه ذوب آهن که سال گذشته در رده دوم قرار گرفت، مطمئنا باید بر مبنای قهرمانی گذاشته شود ولی هیچ چیزی در فوتبال تضمین شده نیست و به همین دلیل قول قهرمانی را به کسی نداده‌ام ولی این قول را دادم که بیشترین تلاش را کنیم تا در بالاترین رده‌های جدول قرار بگیریم. خدا را شکر بازیکنانم تا این جا خوب کار کرده‌اند ولی همانطور که گفتم، کمی بدشانی داشته‌ایم و کمی هم نسبت به تیم‌مان بی عدالتی شده است اما مطمئنا از این به بعد نتایج بهتری می‌گیریم و به هدف‌مان می‌رسیم.

وی ادامه داد: هر مربی برای خودش سبک و شیوه‌ای دارد و من هم نسبت به مربی فصل گذشته تیم ذوب آهن سبک متفاوتی دارم. البته مربی قبلی هم کارش خوب بود. به هر حال این که بخواهیم فلسفه بازی‌مان را به اثبات برسانیم، زمان می‌برد و در این مدت از تیم و به ویژه یکسری از بازیکنان ما یکسری انتقادات بی جا صورت گرفته است. فشار زیادی به رشید مظاهری وارد کرده‌اند و گفته‌اند که او فرم همیشگی و ایده‌آل را نداشته است ولی من مخالف این هستم و او در برخی بازی‌ها با توپ‌گیری‌هایی که داشته واقعا تیم ما را نجات داده است و به نظر من بهترین دروازه‌بان ایران است. نمی‌توانم برای تیم ملی تصمیم بگیرم ولی مظاهری خیلی راحت می‌تواند همانطور که گلر شماره یک ذوب آهن است، گلر شماره یک تیم ملی هم باشد. البته برای دیدار فردا برابر استقلال خوزستان از مظاهری درون دروازه استفاده نمی‌کنیم و صادقی گلر ما است و نمی‌خواهیم برای کسانی که انتقاداتی داشته‌اند، شبهه ایجاد شود. قرار بود از صادقی در بازی جام حذفی استفاده کنیم که متاسفانه با توجه به حساسیت بازی و قرعه‌ای که به ما خورد، از مظاهری استفاده کردیم و به همین دلیل در بازی با استقلال خوزستان به صادقی بازی خواهیم داد. همیشه به دنبال این هستیم که تمام گلرهای‌مان آماده باشند.



وی در پاسخ به این سوال که سطح فوتبال ایران را با سایر کشورها جقدر فاصله دارد، اظهار کرد: امکانات ما پایین‌تر از بقیه دنیا است. من سابقه کار در فوتبال آمریکا را دارم و باید بگویم امکانات تیم‌های لیگ دو و سه آمریکا از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس بهتر است. البته ذوب آهن یکی از معدود باشگاه‌های ایرانی است که امکانات خوبی را نسبت به باشگاه‌های دیگر دارد که از این بابت خوشحالیم. به هر حال در ایران باشگاه‌هایی را داریم که حتی زمین تمرین مناسب ندارند، در حالی‌که در کشورهای خارجی چنین چیزی را نمی‌بینیم. همیشه گفته‌ام ما در کشور ایران استعدادهای خیلی بالایی داریم و اگر این استعدادها بتوانند با امکانات و مربیان خوب کار کنند، خیلی راحت در سطح‌های بالایی فوتبال دنیا حرف برای گفتن دارند ولی متاسفانه نبود امکانات لازم، سال‌هاست که گریبان گیرمان است. حتی زمین‌های ما استاندارد نیستند و تنها زمین آزادی حالت استاندارد و بین المللی دارد. به هر حال امکانات سخت افزاری باید بهتر شود.

نمازی در پاسخ به این سوال که چرا با وجود سرمایه گزاری، فوتبال در آمریکا ورزش اول نیست، گفت: سرمایه گذاری که در آن جا می شود، اصلا در این جا نمی بینید. در لیگ ام. ال. اس که یک لیگ مرکزی است، تمام تیم‌ها توسط خود لیگ اداره می‌شوند و هر تیمی یک سقف قرارداد دارد و اگر  تیمی بالاتر از این حد برود، تنبیه خواهد شد. البته هر مالکی اجازه دارد از پول خودش یک یا دو بازیکن در سطح بین المللی خیلی بالا جذب کند و به همین دلیل علاقه و اشتیاق مردم آمریکا نسبت به فوتبال بالاتر رفته است و به این صورت است که لیگ شان پیشرفت کرده است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در پاسخ به این پرسش که ارتباطش با کی‌روش چگونه است، عنوان کرد: من مشکلی با شخص کی‌روش ندارم. سه سال و نیم با یکدیگر کار کردیم و با یکدیگر رابطه خوبی هم داشتیم ولی بعد از این که از اینجا رفتم، او از من ناراحت شد و رابطه‌مان قطع شد. الان هم من در باشگاه ذوب آهن کار می‌کنم و برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام


9914264
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۲ هدف از ساماندهی محله هرندی و بازار امین‌سلطان را جلوگیری از تخلفات ساختمانی و احیای حق شهروندی و باز کردن مسیر تردد شهروندان اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه های انضباطی مربوط به جام ملت های آسیا و لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ۲۴ ساعت فرصت دارند تا برای صدور مجوز حرفه‌ای اقدام کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آندرتیکر کشتی کچ‌کار معروف برای تبلیغ یک برند در تلویزیون به ایران می‌آید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارلوس آلکاراس اسپانیایی با شکست ناباورانه برابر گریگور دیمیتروف از دور رقابت‌های تنیس مسترز میامی حذف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دارنده مدال طلای شنای قهرمانی آسیا گفت: من به همراه مهرشاد افقری و هومر عباسی شانس کسب ورودی المپیک هستیم. هر کسی می‌تواند با رسیدن به رکورد تعیین شده، ورودی المپیک را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بسیاری از تحلیگران آمریکایی معتقدند، فضای داخلی ایالات متحده شرایط را برای ایجاد یک جنگ داخلی گسترده در این کشور آماده کرده است و ترامپ می‌تواند طی فرایند انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، نقش تعیین کننده‌ای در بروز این جنگ ایفا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه‌برداری ایران در واکنش به ناامیدی برخی دوستان از طلایی شدن وزنه‌برداری ایران در المپیک پاریس گفت: مسئولان خیلی قاطعانه حرف زدند ولی امیدوارم اشتباه کنند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است