استانی 01:14 - 26 اردیبهشت 1398

استان تهران رتبه دوم نابرخورداری را از نظر سرانه‌ها در کشور دارد

به گزارش خبرنگار مهر، الهام فخاری عصر چهارشنبه در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری میان سازمان مدیریت و برنامه ریزی و شورای اسلامی استان تهران طی سخنانی با اشاره به اینکه یکی از علت‌های نابرخورداری استان تهران از سرانه‌ها، نبود برنامه منسجم مبتنی بر سند آمایش استان است، اظهار داشت: استان تهران رتبه دوم نابرخورداری را از نظر سرانه‌ها در کشور دارد.

فخاری در ادامه از ابلاغ احکام در شورای شهر تهران در خصوص برنامه سوم توسعه پایتخت خبر داد و افزود: با توجه به اینکه در تدوین این سند تأخیر ایجاد شده است می‌توان از این تأخیر به وجود آمده در جهت فرصت همخوان سازی با اسناد آمایش سرزمین و توسعه استان تهران بهره برد.

رئیس شورای استان تهران با بیان اینکه تسلط رسانه‌ها بر مسائل توسعه استانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است گفت: از رسانه‌ها دعوت می‌کنم مثل مدیران و اعضای شوراها به اسناد آمایش سرزمین و توسعه استان در مقیاس استانی و شهرستانی تسلط کافی را داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید از مفاد این اسناد به خوبی و با جزئیات اطلاع داشته و به آن پایبند باشند بیان داشت: در مسیر تدوین این اسناد، نخستین سازمانی را که درگیر کرد، شوراها بود که نقش به سزایی در آگاه سازی و ارتقای اطلاعات مردم و مدیران دارد و مدیران نیز باید به این موضوع حساسیت و اشراف لازم را داشته باشند.

 


10128083
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است