گوناگون 08:40 - 05 مهر 1395
مشاور عالی نظامی فرمانده کل قوا گفت: حکومت آل سعود با رژیم صهیونیستی ارتباط موازی دارند و این حکومت را تاسیس کرده‌اند تا اسلام را به دنیا خشن معرفی کنند.

مشاور عالی نظامی فرمانده کل قوا:

به گزارش ایرنا، سردار سرلشکر بسیجی سید حسن فیروزآبادی در مراسم تجلیل از مددکاران فاجعه منا در سالن اجتماعات ساختمان صلح هلال احمر افزود: زمانی که یهودیان می‌خواستند رژیم صهیونیستی را ایجاد کنند، هیچ یک از کشورهای عربی این رژیم را تایید نکرد اما این رژیم وهابی آل‌سعود را ایجاد کردند تا به عنوان اولین کشور در جهان عرب رژیم منحوس صهیونیستی را تایید کند.

وی گفت: حادثه منا زمانی اتفاق افتاد که چندی قبل از آن رژیم آل سعود به یمن حمله کرده بود و هزاران نفر از مردم بی‌گناه این کشور از بین برده بود.

سرلشکر فیروزآبادی افزود: در مورد حادثه منا هر عقل سلیمی می‌دانست که ازدحام جمعیت عامل از بین رفتن انسانهاست، حتی اگر شرایط گرما و اقلیم عربستان را نداشته باشد اما دست اندرکاران رژیم آل‌سعود مردم را به خیابان بن‌بست هدایت کردند، راهها را بستند و هزاران نفر از حجاج عاشق که در حال ذکر گفتن بودند و برای سنگ زدن به شیطان آمده بودند، از بین رفتند.

مشاور عالی نظام فرمانده کل قوا ادامه داد: چطور نمی‌دانستند که این حادثه و ازدحام جمعیت می‌تواند چنین فاجعه‌ای را رقم بزند، چرا از امکانات الکترونیک خود استفاده نکردند، حتی کمک مختصری هم برای نجات حجاج انجام ندادند تا سرانجام با بیل این حجاج مظلوم را حمل کردند.

وی گفت: فاجعه منا هیچ تفاوتی با حادثه کربلا ندارد، حجاج مظلومانه در صحرای منا شهید شدند و گریه کردن در شهدای منا حق است و نور الهی و محبت حسین(ع) را بر دلها می تاباند.

سرلشکر فیروزآبادی افزود: خوشبختانه اهل سنت نسبت به ماهیت وهاببت آگاه شده اند و اعلام کرده اند که وهابیت نمی تواند جزو اسلام باشد و این پیام آزادی است که نشانه نجات اسلام و نابودی وهابیت است.

وی تاکید کرد: وهابیت یک حرکت براندازانه علیه نهصت اسلام است، داعش و القاعده سرشاخه های این شجره ملعون هستند.

در مراسم تجلیل از مددکاران فاجعه منا از خانواده شهید سید ناصر حسینی و شهید عباسعلی جوزی تقدیر شد.


8185566
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است