استانی 06:33 - 05 بهمن 1393
شکوه فجر در دیار علویان/48
بخشدار مرکزی نکا گفت: برنامه‌های دهه فجر امسال پرشور و همراه با نوآوری باشد و مسئولان شهرستان با تمام توان وارد شوند.

جلالیان: برنامه‌های دهه فجر در نکا همراه با نوآوری باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، رضا جلالیان شنبه شب در جلسه برنامه‌ریزی برنامه‌های دهه فجر در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران، بر عکس سایر انقلاب‌های جهان، ریشه در اصول و اعتقادات اسلامی دارد و بعد از گذشت 36 سال از انقلاب همچنان بادوام و پابرجاست و هر چه از عمر آن می‌گذرد به دلیل مردمی بودن و ولایت‌مداری، ریشه‌های آن محکم‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر بایدبه‌درستی برای جوانان و نوجوانان که انقلاب را ندیده و لمس نکرده‌اند تبیین شود، بر لزوم بیان دستاوردهای نظام و معرفی بیشتر ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) برای مردم به ویژه نسل جوان توسط نیروهای انقلابی و مومن تاکید کرد.

جلالیان با اشاره به اینکه مسئولان موظف به ارائه برنامه‌ها و پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی دهه فجر، ظرف 24 ساعت آینده هستند خاطر نشان کرد: کم‌کاری از هیچ مسئولی در رابطه با ارائه برنامه‌های دهه فجر پذیرفته نیست و اگر در زمان مقرر برنامه‌ها اعلام نشود بعد از بسته شدن برنامه‌ها، امکان جاسازی آن نیست.

بخشدار مرکزی نکا با اشاره به اینکه همه فضاهای شهر و روستا باید تزیین شده و بیانگر جشن بزرگ انقلاب باشد گفت: شهرداری و اداره برق در داخل شهر به تزیین و فضاسازی شهر، شامل میدان‌ها، کوچه و خیابان بپردازند و همچنین دهیاری‌ها و شوراهای روستاها نیز در این باره اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با تاکید بر حضور خبرنگاران در برنامه‌های مختلف دهه فجر بیان داشت: رسانه‌ها ظرفیت بسیار خوبی برای بیان خدمات دولت هستند که امیدواریم مسئولان همکاری لازم را با خبرنگاران داشته باشند.

مسئول شورای هماهنگی تبلغات اسلامی شهرستان نکا نیز در این جلسه گفت: دهه فجر فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای مهم انقلاب است که امیدواریم مسئولان با اهتمام به این مهم برای بیان و تبیین ارزش‌ها و دستاوردهای این انقلاب تلاش کنند.

مصطفی باقری بیان داشت: مردمی و خودجوش بودن، مهم‌ترین ویژگی برنامه‌های دهه فجر است که باید از این فرصت استفاده کرده و با حفظ ارزش‌های انقلاب، ایجاد نشاط و شادابی در جامعه را در اولویت‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی قرار دهیم.

وی با بیان اینکه کمیته‌های مختلف دهه فجر باید به بیان و تبیین دستاوردها و توانمندی‌های نظام و انقلاب اسلامی بپردازند افزود: در دهه فجر باید برنامه‌های فاخر، شاد، باکیفیت و تاثیرگذار، با محوریت مردم برگزار شود.

مسئول امور اجتماعی و فرهنگی سپاه ناحیه نکا نیز با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف دهه فجر در پایگاه‌های مقاومت بسیج اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران بر پایه حکومت دینی و اعتقادات ارزشی بنیان‌گذاری شده است و باید در ایام الله دهه فجر این ارزش‌ها به مردم شناسانده شود.

اسدالله اسدایی گفت: برگزاری یادواره‌ها، نشست‌های سیاسی و بصیرتی، دیدار با خانواده‌های شهدا، جشنواره سرود، اکران فیلم عمار، نورافشانی، تزئینات پایگاه‌های مقاومت بسیج و حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن از جمله برنامه‌های ارائه شده توسط سپاه در نکا است که با حضور اقشار مختلف بسیج برگزار می‌شود.


5692491
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است