استانی 03:05 - 31 شهریور 1393
هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید صورت می‌گیرد
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: از مهرماه امسال 11 اکیپ بازرسی تاکسیرانی بر فعالیت سرویس‌های مدارس شهر اصفهان نظارت می‌کنند.

نظارت 11 اکیپ بازرسی تاکسیرانی بر فعالیت سرویس‌های مدارس اصفهان

حسن سقایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه سازمان تاکسیرانی یکی از عوامل اجرایی ستاد مهر شهر اصفهان است، اظهار کرد: از مهر ماه امسال 11 اکیپ بازرسی تاکسیرانی بر فعالیت سرویس‌های مدارس شهر اصفهان نظارت دارند.

وی با بیان اینکه ستاد مهر با محوریت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان فعالیت می‌کند، اضافه کرد: پلیس راهور، تاکسیرانی و اتوبوسرانی در این ستاد فعالیت می‌کنند و در راستای رسیدگی به وضعیت حمل و نقل و ترافیک شهر در مهرماه اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه سیاست اصلی ما در ستاد مهر نظارت بر سرویس‌های مدارس فعال در سطح شهر است، تصریح کرد: با آغاز مهر و آغاز فعالیت ستاد مهر، تغییراتی در وضعیت ترافیکی شهر ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه وظیفه هر یک از مجموعه‌های تاکسیرانی، اتوبوسرانی و پلیس راهور در ستاد مهر شهر اصفهان مشخص است، ادامه داد: تأمین خودروی سرویس مدارس و نظارت بر عملکرد شرکت‌های سرویس مدارس از مهم‌ترین وظایف تاکسیرانی در ستاد مهر شهر اصفهان است.

سقایی با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید 50 شرکت حمل و نقلی در شهر اصفهان در زمینه سرویس مدارس دانش‌آموزان فعالیت می‌کنند، تاکید کرد: اکیپ‌های بازرسی فعال در سطح شهر بر نحوه سرویس‌دهی شرکت‌های حمل و نقلی سرویس مدارس نظارت کامل دارند.

وی با تاکید بر اینکه همچنین از 25 مرداد ماه امسال اکیپ‌های بازرسی تاکسیرانی در پنج نقطه شهر مستقر شده‌اند، افزود: این اکیپ‌ها بر حمل و نقل عمومی شهر نظارت می‌کنند و رسیدگی به شکایات مردم را از سرویس‌دهی تاکسی‌های فعال در سطح شهر انجام می‌دهند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه این اکیپ‌ها در میدان آزادی، جمهوری، قدس، احمد‌آباد، خوراسگان و میدان انقلاب اصفهان مستقر شده‌اند، گفت: این اکیپ‌ها به صورت مداوم در شهر اصفهان فعال هستند.

وی با بیان اینکه با آغاز مهر ماه نظارت بر شرکت‌های حمل و نقلی سرویس مدارس را به شدت دنبال می‌کنیم، اظهار کرد: با هرگونه تخلفی از سوی این شرکت‌ها مقابله می‌کنیم.


4766747
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است