استانی 13:58 - 11 فروردین 1394
همزمان با سالروز رحلت حضرت ام‌البنین(س)
همزمان با سالروز رحلت حضرت ام‌البنین(س) همایش بزرگداشت مقام این بانوی صبر و استقامت در قزوین برگزار می‌شود.

همایش بزرگداشت مقام حضرت ام‌البنین(س) در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، نشست ستاد برگزاری روز تکریم مادران و همسران شهدا پیش از ظهر امروز در اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

در این نشست مقرر شد، همایش بزرگداشت بانوی صبر و استقامت حضرت ام‌البنین(س)، همزمان با سالروز رحلت این بانو در قزوین برگزار شود و از مقام و منزلت این بانوی پرهیزکار، از مادران و همسران شهدای استان قزوین که نام آنها ام‌البنین است، تجلیل به عمل آید.

این همایش با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین برگزار می‌شود.

از برنامه‌های دیگر این ایام دیدار مدیران استان قزوین و کارکنان بنیاد شهید از مادران و همسران شهدا طی هفته‌ای است که با رحلت حضرت ام‌البنین(س) آغاز و تا روز ولادت حضرت زهرا(س) مصادف با روز زن ادامه دارد.

در این دیدارها با مراجعه به منازل شهدا از مقام مادران و همسران شهدا تجلیل به عمل می‌آید.

غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در این نشست با اشاره به نقش ارزنده مادران و همسران شهدا در دوران دفاع مقدس بیان کرد: بزرگداشت مقام مادران و همسران شهدا، بزرگداشت ارزش‌های دفاع مقدس است و باید در تجلیل آنها در طول سال مصمم بود.


6118460
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است