استانی 15:05 - 02 مرداد 1393
‌استاندار قزوین گفت: جوانان، قشرپویا، بانشاط و آرمانگرای جامعه‌اند که باید جوهره جوانی خود را باور کنند.

استاندارقزوین: جوانان‌ قشر پویا، بانشاط و آرمانگرای جامعه‌اند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قزوین، مرتضی روزبه ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی با جوانان برگزیده جشنواره حضرت علی اکبر‌(ع) که در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: به نسل جوان باور و اعتقاد دارم و طالب استمرار جلسه با این قشر پویا، با نشاط و آرمانگرای جامعه هستم.

وی با اشاره به فضیلت ماه مبارک رمضان و لزوم بهره مندی از فیوضات این ماه افزود: جوانان از فرصت باقی مانده ماه رمضان استفاده کرده و از فرصت جوانی برای مزین شدن به فضائل معنوی بهره ببرند.

استاندارقزوین با بیان اینکه فرصت جوانی تعیین کننده مسیر آینده زندگی و دستیابی به کمالات است، خاطرنشان کرد: اگر جوان نتواند از این دوران استفاده کند، تبدیل به مصرف کننده شده و در مقطع بعدی باید سر سفره دیگران بنشیند.

وی ادامه داد: اگر این باور به جوهره جوانی وجود داشته باشد نگاه به علم، کار، زندگی و تحصیل عوض خواهد شد و به جای اینکه جوانان نیازمند حمایت مدیران باشند، در این صورت مدیران به سراغ جوانان خواهند رفت.

‌وی یادآور شد: امروزه ورود به دانشگاه و ادامه تحصیل یکی از دغدغه‌های جدی جوانان است، در حالی‌که جوانان در دوره دفاع مقدس همراه با حفاظت از کشور، تحصیل خود را با جدیت و پشتکار ادامه می‌دادند و امروزه نتوانستیم دوران دفاع مقدس را در قالب‌های فرهنگی و هنری و ادبی به نسل جوان معرفی کنیم.

استاندارقزوین اضافه کرد: باید جوهره جوان شناسایی شود تا براساس این شناخت کاری مبنایی انجام داد و اگر به توانمندی نسل جوان ایمان داشته باشیم این یک کشف و سرمایه بزرگی است که می‌توان درباره آن تصمیم گیری کرد.

روزبه افزود: معتقدم جوانان باید در حوزه‌های مختلف توسعه استان نظر بدهند و ساز و کارهای همکاری مشترک در این زمینه تدوین و فراهم شود.

در ابتدای این جلسه محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: در سال 91 در سطح استان 23 جوان در حوزه‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی به عنوان جوان برگزیده انتخاب شدند و در سال 92 نیز در سطح کشور 4 جوان از استان صاحب رتبه و مقام شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ادامه داد: در سال جاری نیز توانستیم جشنواره را در سطح استان برگزار کرده و 23 جوان را به عنوان جوان برگزیده در سطح 4 شهرستان انتخاب و معرفی کنیم.

‌انتهای پیام


4316776
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است