اجتماعی 10:53 - 10 فروردین 1399
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران:
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه به دلیل کاهش تردد ۵۲ درصدی در محورهای شرق استان تهران، در حال حاضر ترافیک در کلیه محورها عادی و روان است، گفت: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی توسط پلیس با قاطعیت اجرا می‌شود تا هر چه سریعتر این بیماری از بین برود.

کاهش 52 درصدی ترد در محورهای شرقی تهران/ مسافران اجازه ورود به شهرها را ندارند

به گزارش ایسنا، سرهنگ محبی در یک برنامه‌ تلویزیونی اظهار کرد: به منظور کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا، طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و به منظور حفظ سلامتی مردم، از بامداد جمعه (۸ فروردین) در چندین نقطه در ورودی و خروجی‌های شرق استان تهران همکاران پلیس راه و انتظامی مستقر شدند و تردد مردم ساکن تهران به خارج از استان و حتی افرادی که در استان‌های دیگر سکونت دارند، اگر بخواهند به عنوان مسافر وارد شرق تهران شوند از ورود جلوگیری خواهد شد.

وی افزود: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی توسط پلیس با قاطعیت اجرا می‌شود تا هر چه سریعتر این بیماری از بین برود. افرادی که در حال بازگشت به محل سکونت خود هستند در طول مسیر اجازه ورود به شهرها را ندارند و افرادی که این قانون را رعایت نکنند، راننده وسیله نقلیه علاوه‌ بر این که به مبلغ 500 هزار تومان جریمه خواهد شد، خودرو او به مدت یک ماه توقیف خواهد شد.

به گفته محبی، تردد وسایل نقلیه باربری و حمل کالاهای اساسی و بهداشتی کماکان بلامانع است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در ادامه درباره وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های استان تهران نیز گفت: به دلیل کاهش تردد ۵۲ درصدی در محورهای شرق استان تهران، در حال حاضر ترافیک در کلیه محورها عادی و روان است و در ارتفاعات فیروزکوه و هراز نیز بارش شدید برف و سایر محورها بارش باران وجود دارد.

وی در ادامه به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد که با سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب و با صبر و حوصله رانندگی کنند و همچنین تاکید کرد که ماموران پلیس همانند نوروز سال قبل، در تمام محورها به طور شبانه‌روزی حضور دارند و تلاش می‌کنند تا هموطنان سریعتر به مقصد برسند و اگر راننده‌ای باشد که با ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز رانندگی بخواهد جان خود و دیگران را به خطر بیندازد، پلیس بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام


10461293
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای کشور گفت: بر اساس رصد‌هایی که انجام گرفته است، حدود ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فضای مجازی بازداشت شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل جوان یک شرکت پخش کننده لوازم بهداشتی و آرایشی در برج بیست طبقه اش در محله کوهک با ۳۷ ضربه چاقو به قتل رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شهرداری تهران گفت: با توجه به گارانتی ۵ ساله تاکسی‌های برقی جدید نگرانی بابت خدمات پس از فروش آنها وجود نخواهد داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» تفاهم‌نامه کمیته سه جانبه قضایی مقابله با تروریسم بین ایران، عراق و سوریه برای مقابله با تروریسم به امضا رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در پیامی درگذشت معاون اول دولت نهم را تسلیت گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» قاتلان اجاره‌ای که به دستور کارمند بانک و با دریافت ۱۰۰ میلیون تومان همسر وی را کشته بودند، بازداشت شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی‌آرتی به روال قدیم تغییر کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی‌آرتی به روال قدیم تغییر کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران از برگزاری آزمون وکالت سال ۱۴۰۳ در پاییز خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پلیس راهور فراجا از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه ۳۰ فروردین تا شنبه ۰۱ اردیبهشت ماه در جاده‌های شمالی کشور خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است