استانی 08:36 - 09 شهریور 1393
رئیس حفاظت محیط زیست تکاب خبر داد
رئیس حفاظت محیط زیست تکاب از کشف 23 قطعه پرنده سهره طلایی توسط یک شکارچی متخلف در مناطق حفاظتی تکاب خبر داد.

کشف 23 قطعه پرنده سهره طلایی از شکارچی تکابی

بهرام مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: در پی اطلاع ماموران یگان حفاظت محیط زیست مبنی بر شکار غیرمجاز پرندگان سهره  در تکاب رسیدگی به موضوع در جریان این ماموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان تکاب موفق به دستگیری یک نفر متخلف شکار غیرمجاز پرندگان در منطقه حفاظت شده شهرستان تکاب شدند.

رئیس حفاظت محیط زیست تکاب به تعداد پرنده کشف شده از این متخلف اشاره کرد و گفت: از متخلفان تعداد 23 قطعه پرنده سهره طلایی کشف و ضبط شد.

مهدوی گفت: متخلف شکار غیر مجاز به همراه پرندگان کشف شده پس از دستگیری تحویل مسئولان محیط زیست و مراجع قانونی شهرستان تکاب شد.

رئیس حفاظت محیط زیست تکاب افزود: علاوه بر کشف پرنده، ماموران یگان حفاظتی تعدادی ادوات زنده‌گیری پرنده مانند تور و قفس نیز کشف و ضبط کردند.

مهدوی گفت: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان تکاب همیشه آماده مبارزه با هر گونه شکار غیر مجاز، آلودگی زیست محیطی، شکار و صید در مناطق حفاظت شده است.


4605427
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۲۹ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است