ورزشی 22:15 - 07 آذر 1394
برهانی و فخرالدینی از استقلال نمی‌روند، یک هافبک به جای کرار می‌گیریم
سرپرست باشگاه استقلال گفت: من به عنوان سرپرست مشغول به کار هستم و تا پایان فصل در این تیم می‌مانم چون استقلال در شرایطی نیست که بخواهم رهایش کنم.

افشارزاده: استقلال در وضعی نیست که الان رهایش کنم/ کی‌روش تا کی می‌خواهد رحمتی را دعوت نکند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال با حضور در برنامه چهارسوی لیگ در خصوص آخرین وضعیت باشگاه استقلال اظهار داشت: معمولاً همیشه پول مطرح نیست و اگر صفا و همدلی باشد فضای خوبی در ورزش حکمفرما خواهد بود.

وی افزود: خوشبختانه استقلال این روزها شرایط خوبی دارد و فضای خوبی در تیم استقلال هم حاکم است. به همین دلیل ما از شرایط تیمی خوبی هم برخورداریم و می‌بینید که نتایج قابل قبولی کسب کردیم.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص درخشش رحمتی در بازی با نفت تهران و اینکه به او پیشنهاد تمدید قرارداد 3 ساله‌ را داده‌اند، گفت: به نظرم مهدی رحمتی جوانی معتقد است و ورزشکاری سالم و سلامت به همین علت جوانان باید او را الگوی خود قرار دهند. او به بزرگتر و کوچکترش احترام می‌گذارد و در بازی‌های امسال و به ویژه بازی با نفت کاری بزرگی انجام داد. ما باید از رحمتی حمایت کنیم و اتفاقاً فدراسیون هم باید این کار را انجام دهد و البته من از کی‌روش چیزی نمی‌خواهم ولی از کفاشیان و تاج می‌خواهم که به بحث دعوت رحمتی ورود کنند و هرچه سریعتر شرایط بازگشت وی به تیم ملی را فراهم آورند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا باید رحمتی به تیم ملی و کی‌روش دیکته شود یا اینکه سرمربی تیم ملی آزاد است هر بازیکنی را که دوست دارد به تیم ملی دعوت کند، گفت: درست است که کی‌روش آزاد است و می‌تواند رحمتی را دعوت نکند اما تا کی؟ وقتی همه کارشناسان می‌گویند رحمتی باید دعوت شود چرا نباید این اتفاق رخ دهد. عمل و رفتار مهدی رحمتی نشان‌دهنده شخصیت او است و فدراسیون باید از کیان ورزشکار خودش دفاع کند.

سرپرست باشگاه استقلال همچنین در خصوص آخرین وضعیت جاسم کرار نیز گفت: من امروز در دو نوبت صبح و بعدازظهر با کرار صحبت کردم و این بازیکن فردا قطعاً از جمع استقلال جدا خواهد شد.

وی تأکید کرد: البته مقداری از مالیات او باقی مانده که باشگاه آن را می‌پردازد و امشب با او تفاهم‌نامه‌ای امضا کرده‌ایم که رضایت‌نامه کرار صادر شود.

افشارزاده در خصوص اینکه آیا هیچ راهی برای بازگشت کرار به استقلال نبود، گفت:‌ به شخصه نمی‌توانم بی‌نظمی را تحمل کنم و در این مدت هم فضای کار برای کرار فراهم نبود. یعنی شرایط به گونه‌ای پیش رفت که این بازیکن نتواند با استقلال به همکاری‌اش ادامه بدهد.

وی همچنین در خصوص علل موفقیت تیم استقلال در فصل جاری گفت: تنها من و استقلالی‌ها باعث موفقیت نشدیم آقایان گودرزی، سبک‌دست، سجادی و خادم خیلی به استقلال خدمت کردند این موفقیت حاصل کار یک نفر نبود بلکه همه در آن سهیم هستند.

سرپرست باشگاه استقلال همچنین در خصوص شکایت بازیکنان خارجی از استقلال گفت: مبلغ یک میلیون دلار برای بدهی‌ها درست است اما باید جرایم آنها را پرداخت کنیم. البته این را هم بگویم که این رقم‌ها به صورت اقساطی پرداخت می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است باز هم بازیکن خارجی جذب کنید، گفت: ما خاطره‌ خوشی از جذب بازیکنان خارجی نداشتیم و هنوز مظلومی برای نقاط ضعفش اسامی را به ما ارائه نکرده است.

افشارزاده در پاسخ به این سؤال که ظاهراً نام فخرالدینی و برهانی در فهرست مازاد استقلال قرار گرفته است، گفت: من این مسئله را تکذیب می‌کنم ما اصلا لیست مازادی نداریم.

وی همچنین در خصوص اینکه گفته می‌شود مهدی رحمتی خودش از تیم ملی فوتبال خداحافظی کرده است، افزود: اگر رحمتی خدا حافظی کرده مشکلاتی داشت و همه چیز مربوط به آن زمان بود. اما همه می‌دانند که رحمتی در حال حاضر آس گلرهای ایران است و هیچ‌کس نمی‌تواند این موضوع را منکر شود.

افشارزاده همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا به جای کرار جباری به استقلال می‌آید یا خیر، گفت: ان‌شاءالله.

سرپرست باشگاه استقلال همچنین درباره بحث سرپرستی‌اش در این باشگاه و دو شغله بودن گفت: من سرپرست باشگاه هستم و مشکلی وجود ندارد البته فعلاً کارم را می‌کنم چون استقلال در شرایطی نیست تا را رهایش کنم انشاالله تا پایان فصل به کارهای‌مان در باشگاه ادامه می‌دهیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا قول قهرمانی جام حذفی را می‌دهید یا خیر، گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا از تیم حمایت کنیم.

انتهای پیام/

 

http://fna.ir/G6JPEV

7441446
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ذوب آهن اصفهان یکی از برترین باشگاه‌های ورزش و فوتبال کشور در سال ۱۴۰۲ درگیر حاشیه‌های عجیبی شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است