وبگردی 15:40 - 30 مهر 1395
مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده گفت: ماجرای ضرب و شتم دانش‌آموز خدابنده‌ای صحت نداشته و این موضوع شایعه‌ای بیش نبوده است. وی گفت: هم‌چنین از آنجایی که این مدرسه در شیفت صبح دایر بوده است، وقوع چنین اتفاقی(ضرب و شتم) با شیلنگ، آن‌هم در میان همه دانش‌آموزان در سر صف مدرسه، بسیار بعید به نظر می‌رسد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده گفت: ماجرای ضرب و شتم دانش‌آموز خدابنده‌ای صحت نداشته و این موضوع شایعه‌ای بیش نبوده است.


در پی انتشار خبری مبنی بر ضرب و شتم دانش‌آموز روستای توزلو از توابع شهرستان خدابنده توسط مدیر مدرسه و به کما رفتن و بستری شدن این دانش‌آموز در تنها بیمارستان این شهرستان که خبر نیز مورد تائید بیمارستان و پزشکی‌قانونی این منطقه قرار گرفته است، موضوع از مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده مورد پیگیری قرار گرفت که «علی اسدی» اظهار کرد: خبر ضرب و شتم دانش‌آموز خدابنده‌ای به نام «حسن سلیمانی» که پس از نشر در یک خبرگزاری سریعاً در فضای مجازی منتشر شد، آن طور که از منابع آگاه پرس و جو شده، شایعه‌ای بیش نبوده است.


وی با بیان این‌که وقوع چنین حادثه‌ای آن‌هم به این شدت بسیار دور از انتظار است، تصریح کرد: اگر هم ضرب و شتمی صورت گرفته باشد تا این حد و با این شدت نخواهد بود. هم‌چنین مدیر مدرسه مورد خطاب در خبر، معلمی است با 28 سال سابقه کار در نظام آموزش و پرورش و خدمت مقدس معلمی که از خصوصیات اخلاقی خوبی نیز برخوردار بوده و تاکنون به هیچ وجه مشکوک به سابقه نبوده است. هم‌چنین از آنجایی که این مدرسه در شیفت صبح دایر بوده است، وقوع چنین اتفاقی(ضرب و شتم) با شیلنگ، آن‌هم در میان همه دانش‌آموزان در سر صف مدرسه، بسیار بعید به نظر می‌رسد.


مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده افزود: طبق گفته‌ها و شواهدی که وجود دارد، امکان این‌که این موضوع یک پاپوش برای مدیر مدرسه روستای توزلو باشد بسیار قوی است. هم‌چنین در جریان اتفاقی که چندی پیش برای دختربچه خدابنده‌ای از رسانه‌ها نقل و سپس طبق حکم پزشکی‌قانونی، رخداد صورت گرفته تائید نشد، انتظار می‌رود که شاید این خبر نیز شایعه باشد.


از آنجایی که روستای توزلو از توابع بزینه‌رود شهرستان خدابنده است، صحت و سقم این خبر از مدیر آموزش و پرورش این بخش نیز مورد پرسش قرار گرفت اما وی از پاسخ به پرسش خبرنگار ما در منطقه زنجان، امتناع کرد.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/





8238297
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» تغییر عادات غذایی، کم آبی بدن و گرسنگی ناشی از روزه‌داری ممکن است روی خلق و خوی ما اثر بگذارد و زود عصبانی شویم.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۲۸ آبان‌ماه سال گذشته طیف جدیدی از دستاوردهای خود را به نمایش گذاشت.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» حل معما‌های ریاضی در کنار گذراندن وقت از جمله بهترین گزینه‌ها برای به چالش کشیدن مغز و تقویت آن محسوب می‌شوند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» حقیقت شب‌قدر منشأ و سرچشمه ولایت و حلقه اتصال بین نبوت و امامت حضرت زهرای‌اطهر (سلام الله علیها) است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» برخورد، شناسایی و دستگیری مالخران از جمله برنامه‌های اصلی پلیس آگاهی فراجا است زیرا بی‌شک مالخران در ایجاد انگیزه سارقان نقش مهمی دارند و به چرخه سرقت دامن می‌زنند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در روز‌های ماه مبارک رمضان برخی از افراد در وعده افطار و سحری زیاده روی می‌کنند و بعد از این ایام دچار چاقی و اضافه وزن می‌شوند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» سال ۱۴۰۲ درحالی به پایان رسید که شوک‌آورترین حادثه جنایی آن با قتل فجیع داریوش مهرجویی رقم خورد و تلخ‌ترین حادثه آن جنایت تروریستی در چهارمین مراسم شهادت شهید سلیمانی بود.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» شهرستان خاتم و شهرستان مروست» در استان یزد از مناطق بکری هستند که کمتر بدان توجه شده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» بحث تغییر مالکیت استقلال و پرسپولیس و انتقال دو باشگاه به بانک‌های ملت و تجارت در روز‌های اخیر بسیار جدی شده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» جورج دی هیوسی که به دلیل فعالیت‌هایش بر روی عناصر رادیواکتیو مشهور است، اولین کسی بود که مشاهده فرآیند‌های زیستی موجودات زنده را ممکن کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است