استانی 07:30 - 03 مرداد 1393
قزوین/
نماینده ولی فقیه و استاندار قزوین به مناسبت روز جهانی قدس و دعوت مردم به شرکت در راهپیمایی بیانیه مشترک صادر کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛

آیت الله های باریک بین نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین و مرتضی روزبه استاندار به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس و حضور و حمایت گسترده مردم از ملت مظلوم فلسطین و غزه در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بیانیه ای صادر کردند که متن کامل آن بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لَن تَرضی عَنکَ الیَهودَ وَ لَا النصاری حَتی تَتٌَبِعَ ملٌَتَهم

نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نشانه تدبیر و دوراندیشی امام راحل عظیم الشان(ره) در حمایت از ملت مظلوم ،آزاده و مقاوم فلسطین است تا برای همیشه فریاد وحدت و همدلی جهان اسلام است و خروش یکپارچه امت اسلامی علیه ظلم و بیداد در یاد و خاطره مسلمانان عالم زنده بماند و فراموش نکنند که بیت المقدس پاره تن اسلام است.

امسال روز جهانی قدس را در شرایطی گرامی می داریم که از آسمان و زمین و دریا، مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه ،آماج موشک‌ها، توپ‌ها و تانک‌های رژیم ددمنش و سفاک صهیونیستی قرار دارند و کودکان، زنان، سالخوردگان و جوانان آن سرزمین به جرم مقاومت و دفاع از اسلام، عزّت و کرامت انسانی خود، به خاک و خون کشیده می شوند و فریاد استغاثه‌ی آن مردم بی‌پناه و مظلوم در سراسر جهان طنین‌انداز شده است.

از طرفی دیگر توطئه های استکباری در تجهیز تروریست های تکفیری داعش در عراق و سوریه و دیگر بلاد اسلامی از مسائل مهمی است که می بایست مورد توجه خاص مسلمانان جهان قرار گیرد.

ما نیز به تبعیت از مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (دامت برکاته) غصب سرزمین اسلامی فلسطین و اسکان صهیونیست ها در این سرزمین را مبنای مهندسی معیوب خاور میانه و ریشه مشکلات دهه های اخیر ملت های این منطقه می دانیم و معتقدیم دفاع از ملّت مظلوم فلسطین و قیام شجاعانه و مظلومانة آنان وظیفه اسلامی همه ماست و همة کشورهای اسلامی باید دست در دست یکدیگر در مقابل صهیونسم غاصب و متجاوز بایستند.

ضمن اعلام انزجار از رژیم منفور صهیونیستی و استکبار جهانی از مردم شریف، متدین و ولایتمدار استان قزوین دعوت می کنیم همچون سنوات گذشته باحضور یکپارچه و پر شور خود در راهپیمایی قدس همگام با مردم عزیز ایران اسلامی ضمن حمایت بی‌دریغ از مبارزات ملت مظلوم غزه و فلسطین بار دیگر وحدت و قدرت اسلامی خود را در معرض دید و نمایش جهانیان قرارداده و سکوت وقیحانه و مذبوحانه کشورهای سلطه گر بین المللی و منطقه ای را محکوم نموده و به تبعیت از ولی امر مسلمین(مدظله) بر خط مستقیم ایستادگی و مقاومت به عنوان تنها راه حل مساله فلسطین پافشاری کنندز/.


4319629
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است