استانی 10:30 - 08 اسفند 1399
ایسنا/هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افزایش موارد مثبت کرونای انگلیسی در استان خبر داد و گفت: با شناسایی یک مورد کرونای انگلیسی در بندرعباس شمار موارد این نوع کرونا در استان به ۱۰ نفر رسید.

کرونای انگلیسی به بندرعباس رسید/اسکله سلخ دو هفته تعطیل شد

دکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز(هشتم اسفندماه) در تشریح این خبر بیان کرد: از آغاز همه گیری بیماری کرونا در استان از ۱۶۱ هزار و ۷۰۳ نفرنمونه گیری شده است.

وی عنوان کرد: نخستین بیمار دچار کرونای انگلیسی نیز در بندرعباس شناسایی شد که جوان ۳۱ ساله و با ۷۰ درصد درگیری ریه است که هم اکنون در بیمارستان شهید محمدی بستری بوده و با این مورد، شمار موارد مبتلا به کرونای انگلیسی در استان به ۱۰ نفر رسید.

نوروزیان افزود: در اسکله سلخ جزیره قشم نیز پنج ملوان خارجی با تست مثبت کرونا شناسایی شدند و به همین دلیل، این اسکله برای دو هفته تعطیل شد تا باضدعفونی اسکله، از شیوع بیشتر کرونا پیشگیری شود و از افراد شاغل در این اسکله نیز تست کرونا گرفته شود.

وی خاطر نشان کرد: از همه هم استانی ها و هم وطنان هم می خواهیم از سفر به جزایر استان بویژه با شناورهای غیرمجاز خودداری کنند زیرا این مسافرت ها می تواند به شیوع بیشتر کرونا منجر شود.

انتهای پیام


10967451
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است