سیاسی 21:20 - 01 مهر 1399

بازدید قاضی‌زاده هاشمی از مرکز توانبخشی جانبازان امام خمینی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه‌ملت، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی امروز عصر سه‌شنبه یکم مهرماه به همراه محمدرضا دشتی اردکانی و زهرا شیخی مبارکه نمایندگان مردم اردکان و اصفهان در مجلس شورای اسلامی از مرکز توانبخشی جانبازان امام خمینی (ره) بازدید کردند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در توضیح این دیدار، گفت: اولین هفته دفاع مقدسی است که مجلس یازدهم با آن مصادف شده است و از منظر دیگر چهلمین سالگرد جنگ تحمیلی عراق علیه جمهوری اسلامی ایران است لذا با جمعی از همکاران با گروهی از این ایثارگران در مرکز توانبخشی امام خمینی (ره) دیدار و گفت‌وگو کردیم.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا، افزود: با توجه به شیوع کرونا و محدودیت در برگزاری مراسم تکریم از جانبازان و ایثارگران تصمیم گرفتیم تا ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی از مرکز توانبخشی امام خمینی (ره) بازدید و ضمن پاسداشت هفته دفاع مقدس، مجاهدت‌ها و ایثارگری‌ها با عزیزانی که به خاطر انقلاب اسلامی جان خود را به خطر انداختند، دیداری داشته باشیم.

قاضی زاده هاشمی با یادآوری مباحث مطرح از سوی جانبازان مرکز توانبخشی امام خمینی (ره)، گفت: عمده موضوعات مطرح مربوط به نگرانی عمیق این افراد در ارتباط با حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی بود. همچنین درباره وضعیت زندگی مردم، مشکلات آنها و عملکرد مسئولین دغدغه‌هایی را عنوان کردند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: این عزیزان جانباز در کنار مسائل مذکور به مشکلاتی که در حوزه خدمات درمانی به جانبازان نخاعی است اشاره کردند، متأسفانه این گروه از افراد با مشکلات عدیده جسمی درگیر مسائلی در حوزه تأمین تجهیزات و دریافت خدمات درمانی هستند.

قاضی زاده هاشمی در پایان تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم مسائل این عزیزان را در مجلس پیگیری کنیم تا مشکلات آنها کمتر شود.

بر اساس این گزارش؛ جانبازان مرکز توانبخشی امام خمینی (ره) در جریان این دیدار به بیان مسائل و مشکلات مردم و به ویژه جانبازان و ایثارگران اشاره کردند که از این جمله مشکلات می‌توان به مسائل جانبازان و ایثارگران در حوزه بیمه و دریافت خدمات درمانی، عدم اجرای قانون برنامه چهارم توسعه در ارتباط با تشکیل پرونده الکترونیک برای همه بیماران به ویژه جانبازان و ایثارگران، عدم پرداخت به موقع حقوق و مزایای جانبازان و وضعیت نامناسب معیشتی جانبازان و ایثارگران اشاره کرد.

جانبازان این مرکز همچنین بر صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی، دفاع از منافع ملی، توجه مسئولان به حقوق مردم و امید مردم به مجلس انقلابی یازدهم تاکید کردند.


10729407
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» باهنر درباره الزام وحدت در مجلس دوازدهم توضیح داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: به تازگی برخی مسؤولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه ایران که در نیویورک به سر می‌برد، گفت: اگر اسرائیل خطا کند، پاسخ فوری، قاطع و پشیمان‌کننده حداکثری خواهیم داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی، خبر منتشر شده درباره تشکیل جلسه اضطراری این شورا را تکذیب کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مهمانپرست گفت: جلسه شورای امنیت دستاورد بزرگی برای کشور ما و شکست مهمی برای صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» موشک‌ها و پهپاد‌هایی که از ایران به سمت سرزمین‌های اشغالی حرکت و در ادامه اصابت کرد، بزرگترین عملیات پهپادی جهان را به نام ایران ثبت کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ترابی گفت: فشار روانی به صهیونیست‌ها در زمان پاسخ ما بسیار سنگین و سخت بوده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس گفت: عبور دادن موشک‌ها و پهپاد‌ها از گنبد آهنین رژیم صهیونیستی کار بسیار خارق‌العاده‌ای بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری از شنیده شدن صدای نسبتا شدید در شرق استان اصفهان و هدف قرار گرفتن چند ریزپرنده ناشناس خبر داده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری از شنیده شدن صدای نسبتا شدید در استان اصفهان خبر داده‌اند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است