گوناگون 15:59 - 04 خرداد 1398
بررسی رپورتاژ آگهی‌های منتشر شده در ایسنا نشان می‌دهد، ایسنا، رسانه مورد اعتماد معتبرترین برندهای داخلی و بین‌المللی است.

رپورتاژ آگهی در ایسنا

به گزارش ایسنا، بررسی رپورتاژ آگهی‌های منتشر شده در ایسنا نشان می‌دهد، ایسنا، رسانه مورد اعتماد معتبرترین برندهای داخلی و بین‌المللی است و این موضوع دلایلی دارد که آگاهی از آنها می‌تواند برای کلیه فعالان اقتصادی مفید باشد.

جذابیت ایسنا برای بزرگان بازار

انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا برای معتبرترین برندها جذاب است و برگزیدگان بازارهای مختلف که همواره به دنبال بهترین محتواها و روش‌های تبلیغات و رسانه‌ها هستند تا محصولات و خدمات خود را به نحو بهتری در معرض دید متقاضیان قرار دهند، مزیت‌های ایسنا را به خوبی دریافته‌اند و از آن بهره می‌برند.

نکته اینجاست که ایسنا چه مزایایی برای برندهای صاحب‌نام و مطرح - بزرگانی همچون اسنپ، سامسونگ، سونی، پاناسونیک، هوآوی، علی بابا، الی گشت، شرکت هواپیمایی قطر، شرکت هواپیمایی ایرایژیا، آسیاتک، همراه اول، ایرانسل، دیجی کالا، بانک ملی، بانک پارسیان، زر ماکارون، شاتل و … که می‌توان فهرستی بسیار طولانی از آنها ارائه کرد - ایجاد می‌کند که آنها با تمام حساسیت‌ها و ملاحظات خاص خود، به حضور مستمر در ایسنا تاکید دارند.

ایسنا مورد اعتماد است

اولین و مهم‌ترین مزیت ایسنا، قابل اعتماد بودن این رسانه در بین مردم و در سطح رسانه‌های دیگر است. ایسنا به عنوان یک خبرگزاری دانشجویی و مستقل، به گواهی مستندات، قابل اعتمادترین رسانه نزد مردم است و اخبار آن در رسانه‌های داخلی و بین‌المللی، رسانه‌های مکتوب و خبرخوان‌ها به صورت گسترده بازنشر می‌شود. پایبندی ایسنا به صحت اخباری که منتشر می‌کند به حدی است که کمترین تکذیب اخبار را در بین رسانه‌های هم‌رده خود دارد. به همین دلیل برندهای بزرگ و مطرح می‌خواهند از این مزیت ایسنا استفاده کنند و رپورتاژ آگهی‌های خود را از مسیر این رسانه معتبر در معرض دید کاربران قرار دهند.

ایسنا به‌صرفه‌ترین تعرفه تک رپورتاژ را دارد

مزیت مهم دیگری که ایسنا به صاحبان کسب و کار ارائه می‌کند، دارا بودن به‌صرفه‌ترین تعرفه انتشار رپورتاژ آگهی در مقایسه با رسانه‌های هم‌رده است. بررسی ۸ سایت هم‌رده ایسنا از نظر سطح اعتبار رسانه‌ای و تعداد بازدید نشان می‌دهد انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا از تمام این سایت‌ها به صرفه‌تر است. برای شفاف‌تر شدن این موضوع خاطرنشان می‌شود که میانگین تعرفه انتشار رپورتاژ آگهی (به صورت تک رپورتاژ) در ۸ سایت مذکور رقمی بالغ بر یک میلیون و ۳۶۰ هزار تومان است اما تعرفه انتشار رپورتاژ آگهی (به صورت تک رپورتاژ) در ایسنا، ۸۵۰ هزار تومان است.

طراحی بسته‌های رپورتاژی برای همراهی بیشتر با صاحبان کسب وکار

با وجود اختلاف قیمت ۵۱۰ هزار تومانی تعرفه تک رپورتاژ ایسنا در مقایسه با دیگر تعرفه سایت‌های هم رده، ایسنا برای همراهی بیشتر با صاحبان کسب و کار، دو بسته رپورتاژی نیز طراحی کرده که تعرفه انتشار رپورتاژ آگهی در این بسته‌ها به مراتب به صرفه‌تر از تعرفه تک رپورتاژ است.

بسته ۲۵ رپورتاژی ایسنا مخصوص کسب و کارهای بزرگ و پرخبر

بسته اول برای کسب و کارهایی طراحی شده که به واسطه نوع و حجم فعالیت خود پر خبر هستند و برای مثال در نمایشگاه‌ها و رویدادهای زیادی شرکت می‌کنند، محصولات متنوعی دارند و یا می‌خواهند مرزهای سئو را با شتاب بیشتری درنوردند. این بسته شامل انتشار ۲۵ رپورتاژ است. انتشار یک بنر در صفحه‌های داخلی ایسنا به مدت یک ماه و یک هفته نیز به عنوان هدیه خرید، به بسته ۲۵ رپورتاژی ایسنا ضمیمه شده است. تعرفه این بسته، «یک میلیون و ۴۹۵ هزار تومان» است که - بدون در نظر گرفتن قیمت هدیه بنر به مدت یک ماه و یک هفته – هزینه انتشار هر رپورتاژ آگهی را (که در حالت تک رپورتاژ، «۸۵۰ هزار تومان» است) در قالب این بسته به «۱۹۸ هزار تومان» کاهش می‌دهد. به این ترتیب ایسنا در بسته ۲۵ رپورتاژی، به صرفه‌ترین تعرفه ممکن را به کسب و کارهای گسترده و پر خبر ارائه کرده که این بسته با این ویژگی‌ها برای چنین کسب و کارهایی، رویایی است. بازه زمانی در نظر گرفته شده برای انتشار ۲۵ رپورتاژ این بسته یک سال است.

بسته ۳ رپورتاژی ایسنا در خدمت کسب و کارهای کوچک

بسته دوم برای کسب و کارهای طراحی شده است که فعالیت‌های آنها از حجم و گستردگی کمتری برخوردار است. این بسته شامل انتشار ۳ رپورتاژ بوده و انتشار یک بنر در صفحه‌های داخلی به مدت یک ماه نیز به عنوان هدیه خرید، به این بسته ضمیمه شده است. تعرفه این بسته «یک میلیون و ۴۹۵ هزار تومان» است که – بدون در نظر گرفتن قیمت هدیه بنر به مدت یک ماه - هزینه انتشار هر رپورتاژ آگهی را (که به صورت تک رپورتاژ «۸۵۰ هزار تومان» است) در قالب این بسته به «۴۹۸ هزار تومان» کاهش می‌دهد. انتشار رپورتاژ آگهی در رسانه‌ای همچون ایسنا برای کسب و کارهای کوچک با چنین تعرفه به صرفه‌ای، کاملاً اقتصادی است. بازه زمانی تعریف شده برای بسته ۳ رپورتاژی ایسنا، ۲ ماه است.

کمک ایسنا به افزایش سئو

مزیت دیگری که انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا برای کسب و کارها ایجاد می‌کند، افزایش رتبه سئو سایت آنها است. رتبه سئوی بالای ایسنا در گوگل موجب می‌شود محتوای منتشر شده در ایسنا و لینک‌هایی که از طریق ایسنا بازنشر می‌شوند، انعکاس و بازدید بهتری داشته باشند و این مزیتی است که در دنیای امروز، صاحبان کسب وکار به سادگی از کنار آن عبور نمی‌کنند.

ایسنا به شما مشاوره می‌دهد

نکته پایانی اینکه شاید برخی صاحبان کسب وکار در مورد مزیت‌ها و نوع رپورتاژ آگهی‌هایی که به رونق کار آنها کمک می‌کند اطلاع کافی نداشته باشند و یا از نحوه استفاده از رپورتاژ آگهی در افزایش رتبه سئو سایت خود چندان مطلع نباشند. اداره بازرگانی ایسنا آمادگی دارد در این موارد و موضوعات دیگری که به تبلیغ و بازاریابی محتوایی شما کمک کند به شما مشاوره‌های تخصصی ارائه کند.

اکنون با روشن شدن مزایای ایسنا و علت اعتماد بزرگان بازار به این رسانه، زمان آن است که فعالان اقتصادی به یک سوال مهم پاسخ دهند. اگر بزرگان بازار به ایسنا اعتماد کرده‌اند، آنها هم می‌خواهند در مسیر روشنی که بزرگان ترسیم کرده‌اند گام بردارند یا از قافله رشد و رونق کسب و کار، جا بمانند؟

اداره بازرگانی ایسنا با تکیه‌بر ۲۰ سال سابقه حرفه‌ای رسانه‌ای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسب‌وکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند. فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌وکار می‌توانند به‌منظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا با شماره‌های ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام


10136132
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است