فرهنگی‌هنری 09:52 - 07 شهریور 1394
مهدی پاکدل همراه با تیم تولید فیلم سینمایی «محمدرسول‌الله(ص)» به مونترال کانادا رفته است. او از استقبال بی سابقه ی منتقدین،مهمانان جشنواره از این فیلم خبر داد.

تماشای «محمد رسول‌الله» ما را  شگفت‌زده کرد

 به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، مهدی پاکدل در فیلم سینمایی «محمدرسول الله(ص)» نقش «ابوطالب» پدر پیامبر(ص) را بازی می‌کند. او هم اکنون همراه با تیم‌تولید فیلم سینمایی «محمدرسول‌الله(ص)» به جشنواره مونترال کانادا رفته است. آنچه می‌خوانید گزارش مهدی پاکدل از اولین نمایش فیلم سینمایی «محمدرسول‌الله(ص)» است.

 

سی و نهمین دوره جشنواره فیلم مونترال کانادا شب گذشته با نمایش فیلم سینمایی «محمدرسول‌الله(ص)» اثر مجید مجیدی، بعنوان فیلم افتتاحیه،کار خود را رسماً آغاز کرد.

 

نمایش این فیلم با استقبال بی سابقه ی منتقدین، مهمانان و علاقه مندان جشنواره قرار گرفت.

 

فیلم افتتاحیه این دوره جشنواره مونترال با ظرفیت کامل سالن و سپس تحسین حاضرین روبرو شد.

 

کارگردان و بازیگران این فیلم در حالی بر روی فرش قرمز جشنواره قرار گرفتند که تعداد اندکی از مخالفین نمایش این فیلم در نزدیکی محل برگزاری مراسم تجمعی برپا کرده بودند ،اما شدت استقبال و رضایت مندی از فیلم به حدی بود که این افراد که شعارهایی علیه مسولان جمهوری اسلامی سر میدادند،با سرافکندگی متفرق شدند.

 

پیش از نمایش فیلم، سرژیک لوزیک، ریس جشنواره مونترال، نخستین نمایش جهانی فیلم ” محمد رسول الله (ص)” را افتخار ماندگاری برای تاریخ این جشنواره دانست و تاکید کرد ؛ این اشتیاق با فروش کامل تمام ظرفیت نمایش های این فیلم اثبات شدنی ست.

 

در نشست خبری رسانه های حاضر در جشنواره با کارگردان و بازیگران ،تمامی منتقدان و رسانه های حاضر به تحسین فیلم پرداختند و یک منتقد فرانسوی در نشست خبری پیش از طرح سوالات خود گفت: آنچه ما با تماشای این فیلم دریافت کردیم تعجب و شگفت زدگی از اسلام و از بی طرفی سینمای ایران بود، تصوری که از اکنون و با این اثر برای همیشه نگاه ها را تغییر خواهد داد.

 

مجید مجیدی کارگردان فیلم سینمایی «محمدرسول‌الله(ص)» در این نشست با اشاره به قرائت ها و ارائه ی تصویر نادرست از دین مبین اسلام و پیامبر (ص) گفت : اسلام،دین رحمت وپیامبر ما پیام آور اخلاق،انسانیت و مهربانی ست و آنچه در دنیای امروز بنام اسلام توسط گروه هایی چون داعش و دولت هایی که بی رحمانه و خصمانه اسلام ستیزی میکنند نشان داده می شود، هیچ ارتباطی با واقعیت این دین رحمانی ندارد و از اینکه تاکنون جهان اسلام در معرفی شخصیت پیامبر کوتاهی کرده است، اظهار تاسف کرد.

 

مجیدی در این نشست توضیحاتی پیرامون مراحل تحقیق، تولید و اکران جهانی این فیلم ارائه کرد./ تسنیم

115

 


6971955
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه «بازار هنری ایران» از امسال برگزار می‌شود، گفت: دولت در حوزه فرهنگ و هنر خود را حامی بخش خصوصی و مردمی می‌داند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در این گزارش لیستی از بهترین فیلم‌های انیمیشنی ۲۰۲۳ گردآوری شده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حضرت علی علیه‌السلام در حدیثی به منتظران امام زمان (عج) فرموده‌اند که در انتظار فرج باشید و از رحمت خداوند متعال نا‌امید نشوید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه تلویزیونی «به افق فلسطین» پنجشنبه شب با موضوع جنگ رسانه‌ای در هنگامه نبرد غزه، روی آنتن رفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کلینت ایستوود فیلمبرداری «هیئت منصفه شماره ۲» را به پایان رساند که گفته شده آخرین فیلم او در مقام کارگردان است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه نمایشی «هیس، هیچی نیس!» با نگاهی طنز به رویداد‌های تاریخی جهان به عنوان نخستین محصول مرکز نوجوان سوره، اول اردیبهشت روانه آنتن شبکه دو می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک نماینده مجلس گفت: سفرای ایران می‌توانند بر اساس ذائقه، فرهنگ و نیاز کشور‌های محل ماموریت خود، از ترجمه کتاب‌های ایرانی حمایت کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سال ۲۰۲۳ با مجموعه‌ای از داستان‌های وحشتناک که تماشاگران را در تاریکی سینما به لرزه درآورد، سالی ترسناک برای علاقه‌مندان به ژانر وحشت بود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجری تلویزیون گفت: ما با موشک‌های بالستیک، کروز و پهپاد هیمنه رژیم صهیونیستی را مچاله کردیم. اسرائیل حمله ایران را باور نمی‌کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تهیه‌کننده برنامه «خط رو خط» گفت: در مجموعه «خط رو خط» به موضوعات اجتماعی در جامعه شهری می‌پردازیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است