اجتماعی 22:28 - 30 مهر 1395
پسر نوجوان وقتی در شبکه اجتماعی بی‌تاک به پیام‌های فردی ناشناس جواب می‌داد، نمی‌دانست کسی که نقاب دوستی به چهره زده نقشه سیاهی برای او کشیده است.

چند روز قبل پسر نوجوانی سراسیمه خودش را به پایگاه نهم پلیس آگاهی رساند و گفت که ساعتی قبل حادثه تلخی برایش اتفاق افتاده است. او گفت جوانی که با وی از طریق شبکه اجتماعی بی‌تاک آشنا شده بود، او را به بیابان‌های اطراف قیامدشت کشانده و با تهدید چاقو اموالش را سرقت و به وی تجاوز کرده است. به‌دنبال این حادثه تحقیقات برای دستگیری متهم آغاز شد. با اطلاعاتی که شاکی در اختیار پلیس قرار داده بود، متهم در عملیاتی ضربتی در شهریار دستگیر و برای انجام تحقیقات به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در جلسه تحقیق که توسط قاضی حسین اصغرزاده و با حضور قاضی توکلی برگزار شد، ابتدا پسر نوجوان جزئیات این حادثه را بازگو کرد و گفت: از 3‌ماه قبل در شبکه اجتماعی بی‌تاک با متهم آشنا شدم. او می‌گفت می‌خواهد به‌عنوان 2دوست واقعی با یکدیگر رفت‌وآمد داشته باشیم. دوستی مجازی ما مدتی ادامه داشت تا اینکه یک روز پیشنهاد داد با یکدیگر به گردش برویم. من هم قبول کردم و با خودروام دنبالش رفتم. او گفت رستورانی را در شرق تهران می‌شناسد که غذاهای خوبی دارد.

به همین دلیل راه افتادیم و بعد از ساعتی به حوالی منطقه قیامدشت رسیدیم که از من خواست کنار خیابان توقف کنم. ناگهان چاقویی از جیبش بیرون کشید و به سوی من گرفت. او تهدید کرد که هر چه می‌گوید باید انجام دهم. با تهدید ابتدا گوشی گران‌قیمتم و مبلغی پول که همراه داشتم از من گرفت و در ادامه من را به محل خلوتی کشاند و مورد آزار و اذیت قرار داد. سپس پیاده شد و فرار کرد.

در ادامه متهم که 4سابقه کیفری در پرونده‌اش به ثبت رسیده است، به اتهام سرقت و تجاوز به عنف اعتراف کرد و گفت: مدتی قبل به‌طور اتفاقی با پسر نوجوان در بی‌تاک آشنا شدم و وقتی برای او پیام دادم جوابم را داد. من هم با او طرح دوستی ریختم تا در فرصتی مناسب نقشه‌ای را که کشیده بودم، عملی کنم. فکر می‌کردم او از خانواده پولداری است و نیت اصلی‌ام سرقت بود. به همین دلیل پیشنهاد کردم یکدیگر را ببینیم. وقتی سوار ماشین او شدم علاوه بر سرقت، نقشه سیاهی کشیدم و در محلی خلوت با تهدید چاقو اموال شاکی را سرقت و به او تجاوز کردم.به‌دنبال انجام تحقیقات اولیه قاضی اصغرزاده با صدور قرار بازداشت موقت متهم را روانه زندان کرد و تحقیقات در این‌باره همچنان ادامه دارد.


8238787
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای تهران از هموطنان خواست در ایام نوروز هنگام خرید از فروشندگان سیار نکات ایمنی را در استفاده از کارت‌های بانکی رعایت کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از نجات خانم ۳۵ ساله که در ارتفاعات دربند دچار ضعف و بیحالی و افت فشارخون شده بود، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۴۶۹ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه ۶ شهر تهران جزئیات احداث ۳ پارکینگ بیمارستانی را در جوار ۳ بیمارستان مهم تهران اعلام کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» یک روانشناس از رابطه‌ای که انتها ندارد و با شکست رو‌به‌رو می‌شود، گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که با استفاده از دستگاه‌های خودپرداز اقدام به کلاهبرداری می‌کرد خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک مالخر حرفه‌ای در شرق استان تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: از ابتدای شروع فعالیت ستاد خدمات سفر تا ۷ فروردین ماه ۳ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۰۴ حجم تخلفات ناشی از سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پارک ملی توران گفت: اعلام آمادگی و مشارکت مردم در طرح حفاظت از یوز در ایام نوروز بی سابقه و تاریخی بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همکاری بسیار مناسبی بین پلیس راهور تهران بزرگ با دستگاه‌های اجرایی و دخیل در برگزاری روز جهانی قدس در سال ۱۴۰۳ وجود دارد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است