استانی 15:56 - 06 اسفند 1398

اختلاف انداختن بین مسلمانان محکوم به شکست است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمدعلی گودرزی در مراسم تشییع و خاکسپاری سرباز وظیفه شهید احمد توکلی گفت: دشمنان ایران اسلامی در صدد بودند که با تحریم انتخابات و جدا کردن مردم از اصل انقلاب اسلامی، به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه وارد کنند.

وی افزود: حضور با صلابت مردم ایران اسلامی در انتخابات دوم اسفند، موجب خشم آمریکا، انگلیس و عربستان سعودی خبیث شد؛ دشمنان بر این تصمیم بودند که با تدارک اقدامات خرابکارانه، شیرینی جشن حضور را به کام مردم تلخ کنند.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: دشمنان از همان لحظات اولیه حضور مردم در انتخابات درصدد بودند تا با عملیات‌های خرابکارانه، این حضور را تحت الشعاع قرار دهند، که مرزبانان غیور و این شهید سرافراز، مردانه در برابر ۱۵ نفر از گروهک تروریستی که تنها دقایقی پس از پایان انتخابات قصد تصرف یکی از یگان‌های مرزی را داشتند، ایستادگی کرده و اجازه ندادند که مزدوران وارد کشور شوند.

وی تصریح کرد: شهید احمد توکلی با وجود آن که چند گلوله به پیکر پاک و مطهرش اصابت کرده بود، از مقاومت دست نکشید و در نهایت نخستین شهید این حمله ناجوانمردانه شد.

جانشین مرزبانی ناجا افزود: یکی از شهدای این حمله ناجوانمردانه از برادران اهل سنت بود و شهادت وی نشان داد که توطئه استکبار در ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی، محکوم به شکست است و همه افراد با هر دین و مذهب از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع خواهند کرد.

سردار گودرزی تصریح کرد: در این درگیری، تعدادی از اشرار توسط مرزبانان ایران اسلامی به هلاکت رسیدند که رد خون آنان تا پاکستان رسیده؛ مستندات و سوابق این جنایت توسط نیروی انتظامی در اختیار وزارت امور خارجه قرار گرفته تا با شکایت از طریق مراجع بین‌المللی این موضوع پیگیری شود.

گفتنی است؛ استوار یکم شهید احمد رحمانی فر و سرباز وظیفه شهید احمد توکلی بامداد سوم اسفند ماه در درگیری با گروهک تروریستی در منطقه مرزی جکیگور به شهادت رسیدند.


10413474
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است