ورزشی 09:23 - 04 مهر 1396
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید، بعد از مصاحبه‌ای که علیه سیاست‌های احمقانه ترامپ، رییس جمهور آمریکا انجام داده موفق شد ویزای خود را دریافت و اجازه ورود به آمریکا را پیدا کند.

وقتی ترامپ مقابل قوچان‌نژاد کوتاه آمد!

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از تلگراف هلند، رضا قوچان‌نژاد پاسپورت ایرانی دارد و البته بستگانی هم در آمریکا دارد. با این حال او از رفتن به آمریکا منع شده بود، چرا که طبق مصوبه‌ای که رییس جمهور فعلی این کشور آن را به تصویب رساند، شهروندان چند کشور از جمله ایران حق ورود به خاک آمریکا را پیدا نمی‌کنند.

رضا قوچان‌نژاد درباره رفتن به آمریکا و صادر شدن روادید برای او، گفت‌: همسر من ایرانی - آمریکایی است. من خودم پاسپورت هلندی و البته پاسپورت ایرانی دارم. وقتی این قانون اجرا شد، از رفتن من به آمریکا جلوگیری به عمل آمد. پیش خودم گفتم که این خیلی کار احمقانه‌ای است. من نمی توانستم بستگان همسرم را در آمریکا ملاقات کنم.

وی ادامه داد: یک سال پیش از سفارت درخواست کردم که کارهای من را انجام دهد و زمینه رفتن من به آمریکا را فراهم کنند. در حالت معمول باید دو هفته بعد جواب آن می آمد، ولی یک سال از این موضوع گذشت و خبری از ویزا نشد.

قوچان‌نژاد تاکید کرد: پس از این اتفاق در یک روزنامه‌ هلندی درباره این تصمیم اعتراض کردم و آن چه که از دونالد ترامپ می دانستم را به زبان آوردم و گفتم که این خیلی احمقانه است که مانع از رفتن ما به آمریکا می‌شود. سه روز بعد از این مصاحبه ویزا به دست من رسید. بعد از آن مصاحبه حالا می‌توانم به آمریکا بروم.

انتهای پیام


9438747
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی از تیم‌های رده‌های پایین جدول خودشان را پیش باخته برابر سرخپوشان می‌بینند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم صنعت نفت آبادان بعد از دریافت گل اول متلاشی شد و نتوانست جبران کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های سری آ مزد عملکرد درخشان خود در فصل جاری مسابقات اروپایی را گرفتند و یک سهمیه برای لیگ قهرمانان اروپای سال آینده به این لیگ اضافه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز پیگیری می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بایرلورکوزن رکورد شکست ناپذیری در فوتبال اروپا در قرن ۲۱ را جابجا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم های رم، آتالانتا و لورکوزن به جمع 4 تیم برتر لیگ اروپا راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های فیورنتینا و استون ویلا موفق شدند به جمع ۴ تیم برتر مسابقات لیگ کنفرانس اروپا راه یابند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم شکست برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیتش توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتیجه ۳ بر هیچ یک نتیجه عالی در فوتبال حساب می‌شود و از عملکرد بازیکنانم واقعا رضایت دارم.  

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است