استانی 07:57 - 03 مرداد 1393
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه با اشاره به ابعاد جهانی روز قدس، گفت: روز قدس سبب تغییر نگاه‌ ملت‌های جهان به مسئله فلسطین شده است.

روز قدس سبب تغییر نگاه‌ ملت‌های جهان به مسئله فلسطین شد

حجت‌الاسلام غلامحسین ذاکری‌خطیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به شرایط فلسطین در زمان نام‌گذاری آخرین جمعه ماه رمضان توسط امام خمینی (ره)، گفت: فلسطین در تنگنای شدیدی قرار داشت و از جنبه‌های مختلف در فشار داخلی و خارجی بود که امام خمینی (ره) اقدام به معرفی آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی نابودی همه مسلمانان جهان را می‌خواهد، افزود: روز قدس سبب تغییر نگاه‌ ملت‌های جهان به مسئله فلسطین شده است.

وی با یادآوری اینکه امام راحل از ابتدای نهضت خود در سال 42، امریکا و اسرائیل را موجب همه گرفتاری‌ها توصیف کردند، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی از قتل و اشاعه فحشا و چپاول سرمایه‌های کشورهای مسلمان برای تضعیف آنها استفاده می‌کند و اعراب به دلیل برداشت‌های نادرست از دین وابسته به غرب هستند.

ذاکری‌خطیر با تاکید بر اینکه روز قدس سبب بیداری فلسطین شده است، تصریح کرد: مقاومت اسلامی در فلسطین سبب شده است که رژیم صهیونیستی مستأصل شود.

فرمانده بسیج طلاب سوادکوه با اشاره به سخنان نخست‌وزیر اسرائیل درباره اجماع جهانی در برابر غزه و همکاری امریکا و اروپا با آن، افزود: اگر ملت‌ها بیدار شوند نظام استکباری و امپریالیسم هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند.


4319679
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است