علمی فناوری 21:49 - 09 مهر 1399

ارزش شرکتهای دانش بنیان در بورس برابر با ۲۵۰ میلیارد ریال است

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر سورنا ستاری امشب در نشست هماهنگی حمایت شبکه بانکی از شرکت‌های دانش‌بنیان که به صورت آنلاین و حضوری در محل صندوق نوآوری و شکوفایی با حضور دکتر علی وحدت رئیس صندوق نوآوری و محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور برگزار شد، گفت: همکاری بازیگران عرصه زیست بوم نوآوری باعث شده که شاهد اتفاقات خوب و جدیدی در کشور باشیم.

معاون علمی و فناوری تاکید کرد:اکنون می بینیم که جوانان این مرز و بوم توانستند طی شش ماه اخیر اقتصاد جدیدی در کشور رقم بزنند.

به گفته ستاری، بر اساس آخرین امار، جوانان در شرکتهای دانش بنیان، فروشی بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد ریال داشته اند.

وی گفت: همچنین تاکنون ۴۱ شرکت دانش بنیان در تابلوهای بورس حضور داشته اند که ارزش تقریبی آنها برابر با ۲۵۰ میلیارد ریالی داشته اند.

ستاری با تاکید بر اینکه در اینجا نمایندگان بانکها وجود دارند اما جای صندوق توسعه ملی خالی است، گفت:البته که باید از صندوق توسعه ملی تشکر کنیم چون سرمایه صندوق نوآوری از محل صندوق توسعه ملی است.

وی عنوان کرد: صندوق توسعه ملی خطوط خوبی را ایجاد کرد که ما نیز هزار میلیارد تومان از این خطوط استفاده کردیم.

ستاری با تاکید بر اینکه اکنون شرکتهای دانش بنیان بزرگ شده اند، گفت: به همین دلیل حمایت های صندوق نوآوری برای این شرکتهای بزرگ کوچک است؛ باید  امسال فکری به حال بودجه صندوق نوآوری و شکوفایی کنیم.

به گفته وی، امیدواریم که اتفاقات خوبی در زمینه بودجه از سوی صندوق توسعه ملی رخ دهد.


10742738
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» معاون آموزشی وزارت علوم گفت: پذیرش یک دانشجوی ایرانی در پردیس‌ها‌ی بین المللی به ازای هر ۴ دانشجوی خارجی است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» طبق اسکرین‌شات فاش‌شده، هواوی گوشی‌های سری P70 را در تاریخ ۲ آوریل (۱۴ فروردین ۱۴۰۳) معرفی خواهد کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» معاون تربیت بدنی و سلامت گفت: کمتر از ۱۰ درصد مدارس کشور به فضاهای ورزشی استاندارد مجهز هستند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: به دلیل تنوع اقلیمی در ایران، شروع آلرژی بهاره در سراسر کشور در یک زمان نیست.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: امسال بیشترین استخدام‌ها در آموزش و پرورش و وزارت بهداشت انجام خواهد شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» یک دستگاه مبتنی بر هوش مصنوعی که در «دانشگاه لستر» ابداع شده است، در آزمایش‌ها توانست ضربان قلب نشان‌دهنده آریتمی بطنی را با موفقیت تشخیص دهد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» نیک فرجام گفت: سیستم هوشمند گلخانه مستقل در مناطق مختلف گلخانه و یا به صورت یکپارچه با سیستم مرکزی جهت پایش و کنترل پارامترهای مختلف به کار گرفته می‌شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» شرکت مایکروسافت قابلیت جدیدی را تحت عنوان ترجمه هوشمند پیام‌ها در مکالمات Microsoft Teams معرفی کرده است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: علت مرگ پزشک جوان هنوز از سوی پزشکی قانونی تعیین نشده است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: از آغاز طرح سلامت نوروزی تاکنون ۴۰ هزار و ۶۵۵ عمل جراحی اورژانسی در کشور انجام شده است.  

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است