استانی 17:04 - 24 بهمن 1394
استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که رسالت اصلی شهدا بر عهده خانواده‌های آنان است، گفت: فرزندان شهدا ادامه‌دهندگان راستین راه شهدا هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از تبریز؛جبارزاده در همایش آموزشی زوج‌های جوان شاهد و ایثارگر استان، با تبریک میلاد حضرت زینب کبری(س)، اظهار داشت: منش و روش این بانوی بزرگوار الگوی عملی همه زنان و دختران ماست و مطمئنا وجود این الگوها راه نجات همه ما در زندگی دنیوی و اخروی است.

وی با بیان این که شهدا راه حضرت سیدالشهدا(ع) را پیمودند، افزود: خانواده‌ها و فرزندان شهدا ادامه‌دهنده راستین و واقعی راه پاک آنها هستند.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که شهدا بانیان و صاحبان اصلی انقلاب هستند، گفت: بر اساس فرمایش رهبری تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه جاری باشد انقلاب اسلامی مصون از خطرات و هجمه‌ها خواهد بود.

وی با اشاره به این که رییس جمهور کشورمان فردی معتقد و علاقمند به شهدا و خانواده‌های معظم آنان است، افزود: بنده نیز به عنوان نماینده دولت بر خود وظیفه می‌دانم در مجالس و محافلی که به نام شهدا برپا می‌شود حضور یافته و ارادت قلبی و خالصانه خود را به محضر خانواده‌های شهدا و ایثارگران اعلام کنم.

دکتر جبارزاده ادامه داد: در دو سال گذشته به همراه مسوولان استان تلاش کرده‌ایم تا عطر شهید و شهادت را در تمام امور استان جاری و ساری کنیم و امروز شاهدیم که نام و یاد شهدا زینت‌بخش مراسم و مجالس است.

وی با اشاره به برگزاری بیش از 500 یادواره شهدا در دو سال گذشته در استان، افزود: مطمئنا تا روزی که عطر شهادت و جانبازی در جامعه باشد راه‌مان درست و هدف‌مان دست‌یافتنی خواهد بود.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که رسالت اصلی شهدا بر گردن خانواده‌های آنان است، افزود: فرزندان شهدا به عنوان وارثان شهدا نزدیک‌ترین انسان‌ها به آنان هستند و وظیفه تکثیر نسل شهدا بر عهده این عزیزان است.

وی همچنین به فرزندان شهدا و همسران آنها توصیه کرد زندگی مشترک خود را بر اساس چارچوب‌ها و آموزه‌های اسلام و اهل بیت پایه‌ریزی کنند تا هیچ خطری آنها را تهدید نکند.

دکتر جبارزاده با اشاره به آمار رو به رشد طلاق در جامعه، ارایه آموزش‌های ازدواج به زوج‌های جوان را ضروری دانست و از بنیاد شهید استان در برگزاری این همایش آموزشی قدردانی کرد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که دغدغه ما حل مشکلات خانواده‌های شهداست، افزود: ان‌شاءالله در سایه خون پاک شهدا و گشایشی که در فضای کشور اتفاق می‌افتد شاهد حل مشکلات خواهیم بود و آن‌چه مهم است این است که انقلاب اسلامی هر سال شاهد موفقیت‌های جدیدی است و راهی که دولت ادامه می‌دهد راه موفقیت و پیشرفت جمهوری اسلامی است.
انتهای پیام/پ

7680331
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است