استانی 09:41 - 18 خرداد 1399

توزیع ۳۰ هزار بسته غذایی به ارزش ۹ میلیارد تومان در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی مجید الهی راد با اشاره با اشاره به سخنان ارزشمند رهبر معظم انقلاب در آستانه ماه مبارک رمضان و دعوت از همگان به‌منظور ایجاد رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه اظهار کرد: رمضان امسال با توصیه‌های مقام معظم رهبری یک رمضان متفاوت بود و مردم با لبیک به ندای رهبرشان موجی از همدلی با محرومان را به راه انداختند که بی‌سابقه بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی ادامه داد: کمک‌های مومنانه ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی هزینه شده در طرح رزمایش همدلی از محل کمک‌های کمیته امداد، نیکوکاران، بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی تأمین و طی ماه مبارک رمضان هزینه شد.

وی افزود: به‌منظور اطعام نیازمندان و اجرای این رزمایش از ابتدای ماه مبارک رمضان ۴۴ آشپزخانه مهدوی در استان فعال شد که با کمک خیران و گروه‌های جهادی غذای بهداشتی طبخ و به دست نیازمندان رسید.

الهی راد بابیان اینکه با کمک خیران نیک‌اندیش در طول ماه مبارک رمضان بیش از ۲۴۵ هزار پرس غذای گرم و ۳۰ هزار و ۲۷۰ سبد غذایی به خانوارهای نیازمند در استان اهداشده است، تصریح کرد: این اقدامات با مشارکت بیش از دو هزار خیر انجام‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی در پایان گفت: به مناسبت ایام بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره) نیز ۲۰ هزار پرس غذا طبخ و بین خانواده‌های مددجو توزیع شد.


10563378
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است