استانی 09:28 - 02 خرداد 1398

فروش باتری سوزوکی توسط شرکت امداد باتری

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت امداد باتری جزو تعداد محدودی از شرکت‌های ثبت شده در فروش اینترنتی باتری در ایران و دارای نمایندگی باتری سوزوکی از شرکت سپاهان باتری و هم چنین دارای گواهی خدمات پس از فروش باتری سوزوکی بوده و آماده ثبت درخواست باتری از طرف مشتری و ارسال آن به‌صورت رایگان است.

باتری سوزوکی به‌عنوان محصول برتر شرکت سپاهان و نیز محصول مشترک این شرکت و شرکت سوزوکی ژاپن بوده و نیز دارای ۱۵ ماه گارانتی و خدمات پس از فروش است. شرکت امداد باتری نمایندگی فروش باتری سوزوکی و خدمات پس از فروش این باتری را از شرکت سپاهان باتری اخذ نموده و در زمان بروز اشکال در سیستم برق خودرو مشتریان می‌توانند به‌راحتی با یک تماس با شماره ۸۶۰۷۳۳۹۷ از خدمات شرکت امداد باتری جهت دریافت باتری سوزوکی بهره‌مند گردند.

شرکت سپاهان باتری از بزرگ‌ترین و مشهورترین تولید کنندگان باتری ماشین در سطح خاورمیانه است که توانسته با تولید محصولات متنوع از جمله باتری سوزوکی و اوربیتال جوابگوی نیاز مشتریان عزیز باشد. برند سوزوکی از بهترین و با کیفیت ترین باتری‌های شرکت سپاهان باتری است که دارای ۱۵ ماه گارانتی تعویض بوده که پس از فعال سازی گارانتی قابل پیگیری توسط مشتریان عزیز است.

لازم به ذکر است باتری‌های سوزوکی نیاز به داشتن کارت گارانتی نداشته و پس از فعال کردن گارانتی خدمات آن در همه جای ایران بدون نیاز به کارت گارانتی قابل استفاده خواهد بود.

نمایندگی باتری سوزوکی

شرکت امداد باتری جزو تعداد محدودی از شرکت‌های ثبت شده در فروش اینترنتی باتری در ایران و دارای نمایندگی باتری سوزوکی از شرکت سپاهان باتری و هم چنین دارای گواهی خدمات پس از فروش باتری سوزوکی بوده و آماده ثبت درخواست باتری از طرف مشتری و ارسال آن به‌صورت رایگان است.

مشخصات باتری سوزوکی:

استفاده از تکنولوژی روز دنیا در تولید صفحات اکسپند

دارای چراغ نشانگر وضعیت شارژ و یا دشارژ بودن باتری

دارای قدرت بالای استارت زنی موتور در سرمای شدید

و مهم‌تر از همه سازگاری با شرایط آب و هوایی ایران

خرید باتری سوزوکی از امداد باتری:

تلفن سفارش :۸۸۸۶۶۲۸۳-۰۲۱

شرکت سپاهان باتری

شرکت امداد باتری نمایندگی فروش باتری سوزوکی و خدمات پس از فروش این باتری را از شرکت سپاهان باتری اخذ نموده و در زمان بروز اشکال در سیستم برق خودرو مشتریان می‌توانند به‌راحتی با یک تماس با شماره ۸۸۵۰۹۲۴۹ از خدمات این شرکت بهره‌مند گردند.

همچنین امکان استعلام قیمت باتری سوزوکی و خرید باتری سوزوکی از طریق نمایندگی باتری سپاهان و نیز سایت suzuki-battery.ir امکان پذیر است.

ارسال و نصب باتری سوزوکی به صورت رایگان به تمامی نقاط تهران انجام می‌پذیرد.

قیمت باتری سوزوکی با توجه به کیفیت باتری سوزوکی و خدمات آن نسبت به سایر باتری‌های تولید داخل مناسب است و مشتریان می‌توانند با مناسب‌ترین هزینه بهترین و با دوام‌ترین باتری اتمی ایرانی متناسب با خودروی خود را خریداری نمایند.

مشتریان شرکت سپاهان به‌عنوان سرمایه‌های شرکت سپاهان بوده و شرکت در صدد است تا با خدمات دهی بهتر و بیشتر وفاداری مشتریان خود را نسبت به خود حفظ نماید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


10134609
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است