استانی 09:52 - 14 اسفند 1393
به دنبال ورود سامانه جدید بارشی اتفاق افتاد
با ورود سامانه جدید بارشی در اکثر شهرهای استان اردبیل شاهد خودنمایی زمستان در روزهای پایانی هستیم که به سفید‌پوش شدن اکثر شهرها در این استان منجر شد.

ادامه بارش برف و باران در اردبیل تا فردا

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به دنبال ورود یک سامانه بارشی، از صبح امروز بارش برف در مناطق سردسیر استان و بارش ‌باران در مناطق معتدل و شمال استان آغاز شده به طوری که بارش برف در برخی از شهرهای استان با شدت ادامه دارد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل طی امروز و فردا در اکثر مناطق و شهرهای استان اردبیل بارش برف و باران ادامه پیدا می‌کند و با خروج این سامانه از روز شنبه طی هفته آینده دمای هوا افزایش خواهد یافت.

این سامانه بارشی که به شکل گذرا منجر به بارش‌های برف و باران در استان می‌شود در روزهای پایانی زمستان هر چند اسباب خوشحالی کشاورزان و زارعان را به همراه داشته اما مانع از برخی فعالیت‌های معمول این ایام نظیر رفت و روب‌ها و خانه‌تکانی‌ها شده به طوری که بسیاری از خانواده‌های اردبیلی که در آستانه عید نوروز مشغول تنظیف عمومی بودند با این بارش‌ها غافلگیر شدند.

اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز اعلام کرد به دنبال بارش برف در اکثر جاده‌های صعب‌العبور و کوهستانی استان تردد به دلیل لغزنده بودن جاده با آرامش و کندی انجام شده و از رانندگان انتظار می‌رود در گذر از این محورها خودروی خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

در برخی از محورهای مواصلاتی استان در کنار بارش برف هوای مه‌الود نیز گزارش شده که پلیس راه استان از رانندگان خواست تا با سرعت مطمئنه و ایمنی کامل و حفظ قوانین راهنمایی و رانندگی تردد کرده و از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند به طوری که دید در برخی از محورهای کوهستانی به حداقل رسیده است.

بر همین اساس در محور نیر ـ سراب، در گردنه صائین، اسالم، حیران و لنگان در شهرستان گرمی به دلیل وضعیت بارشی ترددها باید با آرامش و احتیاط بیشتر انجام شود.


5978764
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است