استانی 12:28 - 23 آذر 1397

۳۰ مربی ورزش‌های رزمی انزلی تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، صبح جمعه در مراسمی از ۳۰ مربی برتر ورزش‌های رزمی شهرستان انزلی در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان تجلیل شدند.

در این مراسم فرماندار بندرانزلی اظهار کرد: انزلی یکی از شهرهایی است که از نظر افتخارورزشی در کشور از جایگاه بالایی برخوردار است.  همه باید در راستای توسعه و رشد ورزش شهرستان انزلی تلاش کنیم.

اسماعیل حیدری آزاد افزود: با توجه به تاثیر ورزش در سلامت روانی جامعه و همچنین اهمیت حضور جوانان در میادین ورزشی، کارگروه ورزش و خانه جوان در بندرانزلی راه اندازی می شود.

وی با تأکید براینکه حضور جوانان در محافل ورزشی سبب دوری آنها از مصرف مواد دخانی و قهوه‌خانه‌ها می شود، گفت: ایجاد امکانات ورزشی برای قشر جوان جامعه را از بروز ناهنجاری های اجتماعی در امان می دارد.

فرماندار انزلی در ادامه با اشاره به اینکه وضعیت ورزشگاه تختی شهر انزلی در شأن مردم ورزش دوست این شهرستان نیست، بیان‌کرد: در تلاشیم تا علاوه بر بازسازی ورزشگاه تختی، ورزشگاه ۱۵هزار نفری دیگری برای مردم انزلی ساخته شود.

۳۰ هیأت ورزشی در انزلی فعالیت می کتتد

در ادامه این مراسم رئیس اداره ورزش و جوانان بندرانزلی با اشاره به فعالیت ۴۰ هیات ورزشی در این شهرستان، اظهارکرد: ورزشکاران گیلان در مسابقات آسیایی موفق به کسب ۵ مدال شدند که ۴مدال آن توسط ورزشکاران شهرستان انزلی به دست آمد.

حمیدرضا قهرمانی افزود: با توجه به ارزیابی عملکرد ورزشکاران انزلی در کسب مدال‌ این شهر با جمعیت ۱۳۵ هزار نفری به تنهایی در مقایسه با استانهای دیگر کشور در رتبه پنجم قرار گرفته و ۲۶ استان پایین‌تر از انزلی قرار گرفته اند.

وی با تاکید برلزوم بازسازی و نوسازی امکانات سخت‌افزاری ورزش شهرستان انزلی،  گفت: با توجه به افتخار آفرینی ورزشکاران بندرانزلی در رقابتهای ملی و بین المللی در سطوح مختلف، نیازمند بهبود وضعیت امکانات و سالن ها و ورزشگاه تختی انزلی هستیم تا ورزشکاران با آمادگی بیشتر و روحیه‌ای مضاعف به میادین ورزشی اعزام شوند.


9999600
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است