گوناگون 14:15 - 22 بهمن 1394
عضو هیات مدیره بانک دی:
ساختمان جدید شعبه بانک دی در آمل با حضور امام‌جمعه آمل و عضو هیات مدیره بانک گشایش یافت.

بانک دی یک بنگاه اقتصادی چابک و منطقی است

به گزارش سرویس بازار ایسنا، در این مراسم محمدعلی مورج عضو هیات مدیره بانک دی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع‌مقدس با بیان اینکه این شهدا بودند که قدم‌های مثبت و با ثباتی را برای تحقق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تثبیت آن برداشتند، گفت: ما در بانک دی هر روز افتخار می‌کنیم که در خدمت جامعه ایثارگری کشور هستیم.

وی با بیان اینکه به یمن این دهه مبارک، شعب مختلفی از بانک دی را در شهرهای مختلف افتتاح کردیم که شعبه آمل نیز یکی از این شعب است، افزود: ما تلاش کرده‌ایم تا یک بنگاه اقتصادی چابک و منطقی را در کشور ایجاد و اداره کنیم.

مورج اظهار کرد: بانک دی طی چند سال گذشته در فعالیت‌های اقتصادی و بانکی خود روند رو به رشدی را داشته است. حتی با وجود تحریم‌ها و سختی‌هایی که اقتصاد کشور با آن روبه‌رو بود اما خوشبختانه توانستیم شرایط مناسبی را از نظر سوددهی به سهامداران داشته باشیم و تحلیل‌گران نیز بر این موضوع اذعان دارند که بانک دی از ثبات سهم برخوردار است.

عضو هیات مدیره بانک دی با بیان اینکه بانک دی از معدود بانک‌هایی است که تمام فعالیت‌هایش از صفر تا صد را در خود بانک انجام می‌دهد، تاکید کرد: از نظر فرآیند رشد نیز بر اساس پیش‌بینی‌هایمان از یک شیب به سمت بالا و رو به رشدی برخوردار هستیم.

در پایان این مراسم از پدر شهیدان عباس‌زاده، جانباز 70 درصد حسین پهلوان، جانباز محمدرضا احمدی، جانباز 70 درصد یزدانی و همچنین محمود صالحی از هنرمندانی که فرزند شهید است تقدیر شد.

انتهای پیام


7674376
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است