استانی 07:24 - 06 آذر 1393
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: جامعه‌سازی و امر به معروف و نهی از منکر از اهداف بسیج است.

جامعه‌سازی و امر به معروف و نهی از منکر از اهداف بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، مهدی صادق‌احمدی چهارشنبه‌شب در نشست فرماندهان پیشکسوت بسیجی و فرماندهان فعلی پایگاه مقاومت بسیج ناحیه مقاومت بسیج طبس ضمن گرامیداشت هفته بسیج و خیرمقدم به امام جمعه موقت طبس، معاون فرماندار طبس، فرماندهان بسیج، روحانیت و خانواده شهدا اظهار داشت: هدف از این نشست صمیمی انس و مودت و الفت بین پیشکسوتان با جوانان در این مراسم بود.

وی تصریح کرد: بسیج دو وظیفه و رسالت اصلی دارد و نخست خودسازی تربیتی حول محور حلقه‌های شجره طیبه صالحین است و عامل اصلی و هدف اصلی ما بعد از انقلاب تقویت شجاعت و خودسازی معنوی بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: همه بسیجیان در حلقه‌های شجره طیبه صالحین سازماندهی شده و در جهت تقویت رفتار دینی و اسلامی حرکت کرده و پیشکسوتان نیز فرماندهان و جوانان امروز را یاری خواهند کرد.

صادق‌احمدی افزود: همچنین جامعه سازی و امر به معروف و نهی از منکر هدف دیگر بسیج است و اعتقاد داریم به اینکه میدان اصلی و خط مقدم پایگاه‌های مقاومت بسیج است و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج جلودار خط مقدم هستند.

وی ادامه داد: امروزه می‌طلبد فرماندهان با تاکتیک‌های دقیق کارهای اجرایی را انجام دهند چرا که فرمانده پایگاه‌ها در حقیقت فرماندهان دسته میدان جنگ هستند و بار اصلی بر دوش آنان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس خاطرنشان کرد: امیدواریم با کمک فرماندهان بسیجی، مسئولان و مردم عزیز و در صحنه بتوانیم راهکارهای بسیج و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را بیش از پیش به ثمره اجرا در آوریم.

لازم به ذکر است در این مراسم فرماندهان پیشکسوت دوران دفاع مقدس به بیان خاطرات از دلاوری‌ها و رشادت‌های رزمندگان پرداختند و در ادامه با اهدای لوح تقدیر از فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج ناحیه طبس تشکر به عمل آمد.


5280983
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است