اجتماعی 07:26 - 04 آبان 1393
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از بازداشت پزشک قلابی و تعطیلی مطب غیر مجاز او در کرمانشاه خبر داد.

سرهنگ رضا شیرزادی فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: در پی اخبار و اطلاعات به دست آمده از منابع خبری مبنی بر اینکه شخصی سابقه دار به هویت معلوم و مجهوال المکان معروف به دکتر "ب. ج" بصورت غیر مجاز با جعل وکلاهبرداری و دخالت در امور پزشکی اقدام به باز نمودن مطب نموده است، بررسی خبر به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.



وی تصریح کرد: با توجه به صحت موضوع جهت دستگیری و تعطیلی مطب با مرجع قضایی هماهنگی لازم به عمل آمد.



سرهنگ شیرزادی ادامه داد: ماموران با برنامه ریزی به آدرس مطب اعزام شدند و متهم که قصد فرار داشت دستگیر و وسایل و تجهیزاتی از قبیل انواع پنس، اسکپولوم معاینه، پنس تناکولوم که مصرف در زنان و مامایی دارد، سرنگ شستشوی گوش و فشارسنج معاینه، دستکش، چند عدد آمپپول جنتامایسین و ویتامینB۶، چند برگه نسخه نوشته شده با مهر دکتر "ب ج" به عنوان متخصص بیمارهای عفونی و تب دار و عفونتهای تنفسی و گوارشی ضبط گردید.



فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: از مطب این پزشک قلابی چند برگه مهر شده ولی فاقد نسخه نویسی و حدود سی برگ دفتر یادداشت که نسخه‌ها برروی آن نوشته شده بود مشاهده و کشف و ضبط گردید.



سرهنگ شیرزادی در ادامه اظهاز داشت: متهم اقدام به نصب عکس خود بر روی کپی پروانه پزشکی با شماره مشخص و متعلق و با مشخصات دکتر با مشخصات معلوم نموده بود که در گوشه پایین آن عکس خود را نصب کرده بود.



فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه خاطر نشان کرد: این پزشک قلابی جاعل سعی داشت نسبت به امحاء جواز جعلی افتتاح مطب وسایر اوراق جعلی موجود اقدام نماید که با اقدام به موقع ماموران توفیق نیافت.



انتهای پیام/


5039232
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران در بازدید از پروژه‌های حمل و نقلی منطقه یک شهرداری تهران از پیشرفت قابل توجه این منطقه در اجرای پروژه‌های ترافیکی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اداره کل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه‌ای درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان این صندوق توضیح داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری مستمری رفع شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۵ در آیین زنگ تحرک و ورزش که در بوستان خلیج فارس برگزار شد، از احداث ۲ مجموعه ورزشی در محلات هاشم آباد و کیانشهر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری اراذل و اوباشی که اقدام به قدرت‌نمایی و عربده‌کشی در شرق تهران کرده بودند، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: سال گذشته ۱.۵ میلیون مددجو از پرداخت هزینه قبوض آب، برق و گاز معاف شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران»  معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: در راستای حفاظت از یوزپلنگ ایرانی با همکاری بخش خصوصی، ۵۰۰ هزار هکتار به زیستگاه این گونه در خطر انقراض در اطراف منطقه توران در سمنان اضافه شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس بنیاد شهید گفت: بیش از ۷۰ درصد از جامعه ایثارگری که به بنیاد مراجعه می‌کنند از طریق ارتباط و تعامل با کارکنان و مدیران مشکل آنان قابل حل است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس خواستار شناسایی و دستگیری هر چه سریعتر عوامل حمله مسلحانه به منازل جنگلبانان آمل شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اعمال قانون در مورد تخلفات پیش آمده در یک بازی فوتبال گفت: توانمندی در رفع آسیب و حل مساله است نه پاک کردن صورت مساله.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است