سیاسی 18:34 - 13 فروردین 1399
رییس جمهور در پیام‌هایی جداگانه درگذشت مرحومه حاجیه‌خانم زهرا حمیدی، درگذشت اخوی حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین معزی و درگذشت پدر شهیدان گرانقدر داوود و محمدحسین فهمیده را تسلیت گفت.

سه پیام تسلیت جداگانه رییس‌جمهور برای درگذشتگان اخیر

به گزارش ایسنا ، رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مرحومه حاجیه‌خانم زهرا حمیدی، فرزند شهید بزرگوار‌ حاج عباس حمیدی، همسر شهید والامقام حاج محمود تویسرکانی‌ و مادر شهید سرافراز محسن تویسرکانی، از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همنشینی با شهیدانش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت کرد.

متن پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

 انالله و اناالیه راجعون

درگذشت مرحومه حاجیه‌خانم زهرا حمیدی، فرزند شهید بزرگوار‌ حاج عباس حمیدی، همسر شهید والامقام حاج محمود تویسرکانی‌ و مادر شهید سرافراز محسن تویسرکانی، از غیور مردان دوران دفاع مقدس، موجب تأثر و تالم خاطر گردید.

این اسوه فداکاری و استقامت که با تاسی به خاندان عصمت و طهارت(ع) فراق عزیزان خود را با اخلاص و صبوری بر دوش کشید و تا آخرین لحظات عمر با برکت، پاسدار و مدافع ارزش ها و آرمان های والای آن شهیدان گرانمایه بود، بی شک جایگاهی رفیع در سرای باقی خواهد داشت.

اینجانب این ضایعه را به مردم قدرشناس استان کرمان به خصوص مردم شریف شهرستان راور و خانواده محترم آن مرحومه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همنشینی با شهیدانش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

رئیس جمهور هم‌چنین  در پیام دیگری با تسلیت درگذشت اخوی حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین معزی نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر، از درگاه خداوند بزرگ برای آن مرحوم علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت کرد.

متن پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

انالله و اناالیه راجعون

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای عبدالحسین معزی

نماینده محترم مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر

 درگذشت اخوی بزرگوارتان، موجب تاثر و تالم خاطر گردید. اینجانب این ضایعه را به جنابعالی و خانواده گرامی آن مرحوم تسلیت می گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان علو درجات و برای جنابعالی و عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

رئیس جمهور در پیامی دیگر نیز  با تسلیت درگذشت مرحوم حاج محمدتقی فهمیده، پدر شهیدان گرانقدر داوود و محمدحسین فهمیده؛ از نام آوران دوران دفاع مقدس، از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد.

متن پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

 انالله و اناالیه راجعون

درگذشت مرحوم حاج محمدتقی فهمیده، پدر شهیدان گرانقدر داوود و محمدحسین فهمیده، از نام آوران دوران دفاع مقدس، موجب اندوه و تأثر فراوان شد.

این پدر فداکار و صبور که پس از سال ها تحمل فراق فرزندان خود و به فاصله اندکی از درگذشت همسر بزرگوارش، دار فانی را وداع گفت، در سایه اعتقاد راسخ به آموزه های اسلامی، فرزندانی مجاهد و انقلابی تربیت و روانه میدان جهاد و شهادت کردند که نام نیک خود و فرزندانشان همواره یادآور اوج ایثار و فداکاری خواهد بود.

اینجانب مصیبت وارده را به مردم قدرشناس ایران به خصوص مردم شریف استان البرز و خانواده گرامی این پدر مجاهد پرور تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

 حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام


10465580
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» طحان نظیف گفت: لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور امروز پس از استماع گزارش آخرین اقدامات و روند پیشرفت امور توسط مسئولین، دستورات لازم برای حل برخی مشکلات پیش‌رو را صادر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه کشورمان با همتای ترکمنستانی خود در عشق آباد دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان کرد: مراسم محوری ۱۲ فروردین ۱۴۰۳، در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و با سخنرانی آیت الله رئیسی برگزار خواهد شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دهقان گفت: اگر غرب به فکر آبروی از دست‌رفته خود است باید ضمن کمک به اجرای قطعنامه و برقراری آتش‌بس در غزه از ادامه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی جلوگیری کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ صباحی فرد، توان رزم و آمادگی دفاعی یگان‌های پدافندی مستقر در جزایر سیری، ابوموسی و تنب بزرگ را مورد ارزیابی قرار داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:ایستادگی جبهه مقاومت و ملت فلسطین، بی‌نظیر است و همه جهان اسلام وظیفه دارند تا از ملت غزه حمایت کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تصریح گزارشگر سازمان ملل به نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه گفت: دولت‌های ملی و مجامع سیاسی و حقوقی بین‌المللی اکنون نه فقط در معرض قضاوت افکار عمومی جهان، بلکه در معرض قضاوت تاریخ قرار دارند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است